Hvorfor spørges om Security Alert igen og ~
Fra : Leif

Dato : 19-11-05 22:10

Får nu pludselig denne her hver gang jeg vil logge på min netbank eller
Ebay.de

Billedet skulle komme i dk.binaer, når jeg finder ud af, hvorfor jeg ikke
kan poste en fil deri..............

Det er en dialogboks hvor jeg kan vælge mellem Yes, No, View
Certificate............

Indholdet i certifikatet er selvfølgelig forskelligt alt efter hvad jeg vil.

Jeg har også prøvet at installere certifikatet igen uden held.

Nogen ideer til at fikse det?

/Leif

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-11-05 21:27

In article <437f93d9$0$38629$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Leif wrote:
> [...]
>
> Indholdet i certifikatet er selvfølgelig forskelligt alt efter hvad jeg vil.
>
> Jeg har også prøvet at installere certifikatet igen uden held.

Ja, du skal vel smide både rodcertifikatet ind, og site certifikatet.
Check din maskine for spyware, det kan være der er noget skrammel der
har ødelagt IEs keystore. Jeg ville overveje at geninstallere Windows.
Evt bare oveni den gamle, og smide SP2 på igen.