New For speed Most Wanted
Fra : Kim2000

Dato : 19-11-05 19:23

Kan det virkelig passe at min maskine, en Durun 2600 med 1024 mb ram og et
5600FX grafikkort ikke kan trække spillet. Selv når jeg kører i 640x480
mode, så hakker spillet en gang imellem. Når jeg sætter spillet op i 800x600
så står spillet helt af efter 30 sekunder - som om rammen er fyldt eller
sådan noget.

Derudover forsvinder lyden også, nogle gange efter 30 sekunder andre gange
efter et par minutter, ligesom det også sker i Pirats.

Godt nok har jeg ikke en monstermaskine, men helt dårlig er den ikke, slet
ikke når man godt kan acceptere at spille i lav opløsning (computeren bruges
ikke meget til spil i forvejen).

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : FedeDorit

Dato : 19-11-05 19:48

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meste er gratis.
> Din Computer 32 er udkommet 11/11 - gratis download af bladet på

Ja det lyder rigtigt.
Du har et gráfikkort som desværre ikke er tidsvarende.Nogle mener det kører
lige så godt som det endnu ældre GF4TI4200.
Et fornuftigt kort i dag hedder eks. Geforce 6600GT

Desuden har du en AMD Duron cpu som heller ikke er tidsvarende.I dag er de
fleste AMD cpu´er af typen XP og de er næsten osse ved at være outdated.

Eftersom du har sådan en gammel cpu,så er dit bundkort og ram (SD-RAM??)
sikkert osse langsomt i forhold til i dag.
Jeg kører NFS:MW demoen med ALT slået til med en AMD XP2600+ cpu, 2*512 mb
PC3200 DDR Ram og et MSI 6600GT grafikkort og et Abit NF7-S V2.0 Nforce2
bundkort

Fra : Kim2000

Dato : 19-11-05 21:50

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> PC3200 DDR Ram og et MSI 6600GT grafikkort og et Abit NF7-S V2.0 Nforce2

Nu skal jeg jo til at tjekke mit bundkort, men det er i hvert fald DDR ram
PC3200, og jeg ved godt jeg ikke kan spille det i superopløsning, men jeg
satte (demoen) i laveste opløsning med laveste detaljer og så er grafikken
iøvrigt fortsat flot, jeg er ikke bedre vant Men grafikken ser på mig ud
til at være ligeså god som de fleste PS2 spil, og underligt nok kan jeg
spille et spil som Midnight Club 2 uden problemer og er det ikke samme motor
spillene bruger?

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.
Din Computer 32 er udkommet 11/11 - gratis download af bladet på
www.damat.dk

Det er et 800 kroners kort fra oktober sidste år, så det burde jo ikke være
helt forældet (endnu).

Fra : Vega

Dato : 19-11-05 21:05

> [...]
>
> Godt nok har jeg ikke en monstermaskine, men helt dårlig er den ikke, slet
> ikke når man godt kan acceptere at spille i lav opløsning (computeren

Kan anbefale dig at kigge i tråden der hedder:

Så fik jeg NFS: MW :) fra den 17-11-2005 17:29

Mvh. Vega.