Morrowind går ned
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-11-05 15:46

En af mine kammerater har et ret træls problem med Morrowind. Når han
starter spillet går det ned efter ca. 10 minutter, altså det lukker ned og
desktoppen dukker op.

Vi har prøvet at sætte lyd hardware-accelerationen ned jfr. den readme der
følger med spillet, men det hjælper ikke. Er der nogle der har nogle
forslag?
--
Now Playing:
Frog Pocket - Hey Hope

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-11-05 17:58

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi har prøvet at sætte lyd hardware-accelerationen ned jfr. den readme der
> følger med spillet, men det hjælper ikke. Er der nogle der har nogle

Kontroller om ikke grafikkortet bliver for varmt. Ellers prøv med en anden
RAM blok. Men er det kun i morrowind og ikke i andre spil ved jeg ikke hvad
der kan være galt.

Mvh Søren

Fra : Peter T.

Dato : 20-11-05 03:00

Thomas Jespersen ristede følgende runer:

> Vi har prøvet at sætte lyd hardware-accelerationen ned jfr. den readme
> der følger med spillet, men det hjælper ikke. Er der nogle der har
> nogle forslag?

Det er længe siden jeg har spillet det og jeg var en af de heldige, som
sjældent oplevede crashes. Men der var altså en del problemer med
Morrowind, ved at det netop gik ned efter kort tid. Det skulle have været
afhjulpet en hel del med et par opdateringer fra bethesdas hjemmeside.
Der ud over er der lavet en pæn håndfuld guider i hvordan spillet kan
trimmes for bla. at undgå crashes. Søg lidt efter dem.

--
Mom "Let’s show how you’ve learnt all the months of the year. Janu.."
Daughter "Ary!"

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-11-05 04:36

On 20 Nov 2005 01:59:53 GMT, Peter T. wrote:

> [...]
> Der ud over er der lavet en pæn håndfuld guider i hvordan spillet kan
> trimmes for bla. at undgå crashes. Søg lidt efter dem.

Min ven er ikke på nettet, så jeg vil prøve at downloade nogle opdateringer
fra min maskine og brænde til ham. Jeg vil søge efter nogle guides. Tak!

--
Now Playing:

Fra : Arcana Dragon

Dato : 21-11-05 16:00

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in

> Vi har prøvet at sætte lyd hardware-accelerationen ned jfr. den readme
> der følger med spillet, men det hjælper ikke. Er der nogle der har
> nogle forslag?

1: Hvor meget RAM er der i maskinen? Det var først da jeg gav MW 1 GB at
lege med, at det kørte rigtig flydende.

2: Det er ligemeget med HW-acc på lydkortet, men slå MUSIKKEN helt fra -
den er i MP3-format, som ifølge kloge hoveder bruger for meget af
maskinens ressourcer. Det hjalp i hvert fald her.

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u