Ny hjemmeside for veteranknallerter
Fra : Preuthun

Dato : 19-11-05 12:24

Hej NG.

Dansk Veteranknallert Klub i har etableret en ny hjemmeside.
Den er ikke færdig endnu, men når den bliver det, vil der komme masser af
relevante artikler om knallertens virkemåde, og om hvordan man kan reparere
den.
Se siden: www.veteranknallert.dk

Jeg modtager gerne gode råd om, hvad der skal til for at gøre den bedre.
Kommenter den her i NG'en.
Eller send evt. en mail til preuthunSNABELAemail.dk

Venlig hilsen
Jan Preuthun

Fra : Lasse Christensen

Dato : 19-11-05 16:28

Preuthun wrote:
> [...]
> Kommenter den her i NG'en.
> Eller send evt. en mail til preuthunSNABELAemail.dk

1. Hold bl.a. samme farveskema på alle siderne

2. Udgiv aldrig en ufærdig side ;)

--
Kreidler Florett Mustang 5g
Lasse Christensen, Esbjerg

Fra : KubikH

Dato : 19-11-05 22:53

"Lasse Christensen" <nugiz@nospamcompuclub.dk> skrev i en meddelelse

> 1. Hold bl.a. samme farveskema på alle siderne

> [...]

Hejsa
Jo det kan godt være at ovenstående er korrekt, MEN ...
Jeg synes personligt det er bedre når siderne er "farvekodede" efter emne.
Personligt er jeg ret visuel i min hukommelse, og det letter mig når jeg
skal finde et eller andet igen.

Ang. at udgive en ufærdig side, sker der det, at der kommer en hel del
kritik frem, både positivt og negativt.
Det er godt hvis man er kørt lidt fast, og måske mangler en smule
inspiration.
Man skal batre huske at sortere lidt i forslagene så de matcher resten af
siden.

Jeg synes at du mangler den obligatoriske "Køb og salg"
Jeg kan personligt godt lide den "model" "Aktiv" har, hvor der også er "Hvem
kan hjælpe", og relevante annoncører.

Din linkside, har: http://home20.inet.tele.dk/vka/ repræsenteret rigtig
mange gange.

Mvh
Niels

Fra : Henrik

Dato : 20-11-05 00:11

Fin side. bare klø på!
- Men jeg vil nok ikke "gemme" kalenderen inde på "bestyrelsens side". Jeg
tror jeg ville være så fræk at sætte den på forsiden.
- Desuden vil et forum være et plus. Da de besøgende så har mulighed for at
hjælpe hinanden. Stumpmarked m.m
- Medlemsgalleri (billeder af projekter og komplete knallerter)
- Træfgalleri

Henrik

Fra : Ivar

Dato : 20-11-05 12:05

Henrik skrev:

> - Medlemsgalleri (billeder af projekter og komplete knallerter)
> - Træfgalleri

Ja, masser af billeder af forskellige knallerter, det er forholdsvis
let at lave. Gamle dokumenter er også interessante.

Du bør nok droppe den yderste ramme, således at du kan have variabel
sidelængde. Det andet bliver let kluntet, hvilket du nok har opdaget.

Du skal fx ikke skifte siderne med TUM oplysninger, men blot lægge
flere til. Hvad skulle grunden være til at fjerne nogle?
Hvis man fx er interesseret i Puch, er der ikke meget sjov ved at den
blev fjernet i sidste uge. http://home20.inet.tele.dk/vka/tum.pdf

Husk på, at dem der kigger ønsker informationer. Prøv at få medlemmerne
til at samle billeder og skrive om forskellige modeller.

Ivar Magnusson

--
Prøv den gratis MesNews, hvis du med Outlook Express mangler:
alarm ved svar på egne meddelelser, yEnc, statestik for grupper mm.

Fra : Preuthun

Dato : 20-11-05 19:43

Hej NG.

Jeg takker mange gange for kommentarerne.
I vil få at se, at der løbende vil ske forbedringer på flere af de områder I
har berørt.

Også tak til MYT som kom med input direkte til mail adressen.

Mvh.
Jan Preuthun