Strejke i Lanzarote lufthavn?
Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 19-11-05 12:10

Hej alle !

Jeg skal til Lanzarote på Mandag d. 21/11 - men har hørt rygter om, at
baggage arbejderne strejker. Har søgt overalt på nettet og kan kun
finde ud af, at de strejkede i aug. og ville starte igen, er der nogen
der ved nærmere om situationen nu ?
Hilsen fra Mogens

Fra : bj

Dato : 19-11-05 22:01

<mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> baggage arbejderne strejker. Har søgt overalt på nettet og kan kun
> finde ud af, at de strejkede i aug. og ville starte igen, er der nogen

var på lanzarote i september, Ingen problemer, tværtimod så gled det hele
bare så let

bj

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 20-11-05 09:44

On Sat, 19 Nov 2005 22:01:12 +0100, "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk>
wrote:

><mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

>var på lanzarote i september, Ingen problemer, tværtimod så gled det hele
>bare så let

Ok - tak for oplysningen, håber det stadig er ok.
Mogens

Fra : bj

Dato : 20-11-05 20:43

> Ok - tak for oplysningen, håber det stadig er ok.
> Mogens

Har idag talt med en ven som lige er kommet hjem fra Lanzarote. Han sagde,
at det hele fungerede som det skulle. Han oplevede i hvert tilfælde ikke
noget usæsvanligt.

go tur

bj

OBS. Skriv gerne om turen til øen i dk. sport. cykling eller dk.sport, alt
efter, hvad du skal derned efter. Ja eller også bare her i gruppen. Det er
jo en rejse

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 21-11-05 03:47

>Har idag talt med en ven som lige er kommet hjem fra Lanzarote. Han sagde,
>at det hele fungerede som det skulle. Han oplevede i hvert tilfælde ikke
>noget usæsvanligt.

Tak det lyder godr - kører nu om 3 kvarter til Billund.
Mogens