Far Cry (det er sguda noget skrammel!)
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 19-11-05 09:42

Har hørt meget godt om det spil, men synes sgu det er ALT for svært til at
man kan have lyst til at spille det!

Body Armour ryger efter 2 sekunder i skudlinien og ens vita ryger efter 1,5!
Og jeg er sikker på, at jeg spiller på Easy...

Er det virkeligt så svært?

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-11-05 10:36

Sren Kjeldsen (lordseverin@tele2adsl.dk) skrev i
wzBff.401$kz4.336@news.get2net.dk:
> [...]
>
> Body Armour ryger efter 2 sekunder i skudlinien og ens vita ryger
> efter 1,5! Og jeg er sikker på, at jeg spiller på Easy...

Det er realistisk... Du er nødt til at snige dig frem, og undgå at vække for
meget opmærksomhed. Så kan du tage dem en af gangen.

--
Martin Petersen

Fra : Vega

Dato : 19-11-05 10:38

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Body Armour ryger efter 2 sekunder i skudlinien og ens vita ryger efter
> 1,5! Og jeg er sikker på, at jeg spiller på Easy...

Spillede det på den midterste sværhedsgrad, og der var god modstand og døde
da også et par gange nogen steder så jeg måtte prøve igen, men så svært er
det heller ikke. Tror du ikke bare det er dig der er dårlig?

Mvh. Vega.

Fra : Kasper Aae

Dato : 19-11-05 13:40

On Sat, 19 Nov 2005 09:41:58 +0100, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Body Armour ryger efter 2 sekunder i skudlinien og ens vita ryger efter 1,5!
>Og jeg er sikker på, at jeg spiller på Easy...

Så slemt synes jeg altså heller ikke det var, bortset fra enkelte
steder (jeg er stadig ikke kommet igennem den sidste bane uden at
bruge alternative metoder)

Men øv dig, og nyd at du ikke bare kan spæne gennem spillet. Husk at
bruge kikkerten til at lokalisere fjenderne, og at bruge prone
funktionen.

--
Kasper Aae

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-11-05 13:42

"Sren Kjeldsen" wrote

> [...]
>
> Body Armour ryger efter 2 sekunder i skudlinien og ens vita ryger efter
> 1,5! Og jeg er sikker på, at jeg spiller på Easy...

Vil du lege "Seriuos Sam" så køb et spil af denne type, alternativt kan du
slå "usårlig" til

- Peter

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-11-05 15:33

Er blevet lidt bedre nu og kommer ligeså stille fremad... Synes det er lidt
nederen, at der skal blandes monstre ind i spillet

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-11-05 15:45

"Sren Kjeldsen" wrote

> Er blevet lidt bedre nu og kommer ligeså stille fremad...

Prøv evt med AI atuobalance?

A: This function will automatically adjust the difficulty level that you
started at according to your progress through the level. If you die multiple
times at a certain point in the game, the auto balance will adjust the
difficulty mostly through the enemies' alertness, accuracy, aggression, etc.
The adjustment is continuous; if enemies survive longer in active combat
(enemies shooting at you and you shooting at them), then the difficulty will
lessen since you are having trouble killing them. If, however, you kill
enemies quickly and they hardly get a shot out, the difficulty goes up.

http://www.farcry.ubi.com/faq.php#q19

> Synes det er lidt nederen, at der skal blandes monstre ind i spillet

Hmm, det er jo netop grunden til at du er på en mission ...

- Peter

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-11-05 15:57

> Hmm, det er jo netop grunden til at du er på en mission ...

Jeg tror bare basalt jeg hellere vil lege Rambo end Aliens...

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-11-05 16:27

Sren Kjeldsen wrote:

> Jeg tror bare basalt jeg hellere vil lege Rambo end Aliens...

Det er lidt ligesom at spille Return to Castle Wolfenstein og så blive
herreskuffet når man pludselig står overfor skeletter.. :)

Jeg er også mest til mano o mano og ikke alt for meget monstrelir :)

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 20-11-05 19:23

> Det er lidt ligesom at spille Return to Castle Wolfenstein og så blive
> herreskuffet når man pludselig står overfor skeletter.. :)
>
> Jeg er også mest til mano o mano og ikke alt for meget monstrelir :)

Så er det jo godt man har spil som Brothers In Arms og snart Call of Duty 2
(som jeg virkelig glæder mig til at få fingrene i :D

Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-11-05 08:18

Sren Kjeldsen wrote:

> Så er det jo godt man har spil som Brothers In Arms og snart Call of Duty 2
> (som jeg virkelig glæder mig til at få fingrene i :D

Well Call of Duty 2 har været lidt en skuffelse for mig. Det ser ud som
om min pc ikke kan følge med længere da det hakker helt vildt. Jeg kan
dog spille andre 3D spil uden problemer (HL2, CoD, CoD:uo, FarCry,
Sniper Elite..)..

Fra : AJC

Dato : 21-11-05 11:13

Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> som om min pc ikke kan følge med længere da det hakker helt vildt. Jeg
> kan dog spille andre 3D spil uden problemer (HL2, CoD, CoD:uo, FarCry,

Køb en Xbox360 og dine problemer er væk!

Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-11-05 12:07

AJC wrote:
> Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk> wrote in

> Køb en Xbox360 og dine problemer er væk!

Jeg er opvokset med pc og mine hænder egner sig sgu't til joypads.. nænæ
et keyboard ved man hvad er

Fra : Dopedog

Dato : 21-11-05 19:31

> Køb en Xbox360 og dine problemer er væk!

Ja der fylder strømforsyningen sku også ligeså meget som en PC næsten