Geninst. af NFS underground, hvor er mine ~
Fra : Stefan

Dato : 18-11-05 21:50

Hej

Ny disk og ny installation af NFS Underground, spillet ligger stadigt på den
gl. disk. Kan man flytte dem over eller er det bare forfra`?

Stef

Fra : Kasper Aae

Dato : 18-11-05 22:16

On Fri, 18 Nov 2005 21:49:54 +0100, "Stefan" <stefware@email.dk>
wrote:

>Hej
>
>Ny disk og ny installation af NFS Underground, spillet ligger stadigt på den
>gl. disk. Kan man flytte dem over eller er det bare forfra`?

Prøv at se om der ikke skulle ligge noget under C:\Documents and
Settings\<dit windows logon>\Dokumenter eller C:\Documents and
Settings\<dit windows logon>\Application Data

--
Kasper Aae

Fra : Stefan

Dato : 18-11-05 22:52

> Prøv at se om der ikke skulle ligge noget under C:\Documents and
> Settings\<dit windows logon>\Dokumenter eller C:\Documents and
> Settings\<dit windows logon>\Application Data

Har kigget desværre ikke noget, underligt for det ligger andet EA

Stef

Fra : Kasper Aae

Dato : 19-11-05 13:37

On Fri, 18 Nov 2005 22:51:31 +0100, "Stefan" <stefware@email.dk>
wrote:

>Har kigget desværre ikke noget, underligt for det ligger andet EA

Jeg fandt det her:

"Where are the savegames located for the game?
A: 2 choices:
- C:Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
- C:Windows\All users\Application Data\NFS Underground

It's a hidden folder, so make sure you have "show hidden files and
folders" turned on in windows explorer (in explorer, go to Tools ->
Folder Options -> View. It should be there in the list.)"

--
Kasper Aae

Fra : Stefan

Dato : 19-11-05 22:22

> [...]
> - C:Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
> - C:Windows\All users\Application Data\NFS Underground

Sgu da ikke underligt man ikke kan finde dem når man leder under ens profil
*

Takker