Fundamentals kursus i DK
Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 19:24

Hej alle,

jeg har en Kammie der godt vil på en GUE Fundamentals kursus inden så længe.
Men da der ikke er nogle der har et kursus på kalenderen de første 5
måneder, vil vi prøve at samle et hold på 6 og få Achim her op og køre
kurset.

så hvis du er interesseret eller kender nogle der er, eller bar vil have
lidt mere info så skriv en mail til mig

du kan læse om Achim her : http://www.the-inner-space.com/index.php
og du kan læse lidt om uddannelsen på :
http://www.divepoint.dk/gue/fundamental.asp

mvh Morten Dall

Fra : gordon@skovvangsvej.~

Dato : 19-11-05 12:06

Hvad forventer du kurset kommer til at koste ??

Thomas Gordon

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-05 16:35

gordon@skovvangsvej.dk wrote:
> Hvad forventer du kurset kommer til at koste ??

kurset koster 275,- Euro
I forlængelse af kursusprisen kommer følgende omkostninger:
bogen, Doing it Right: The Fundamentals of Better Diving: Jarrod Jablonski,
GUE, 2001, High Springs, Florida.
Andel af instruktørens transport til Danmark.
Egen kost og logi.

bogen koster ca 200,- dkk så vidt jeg husker og kan køber hos aquasyd
instruktør transport koster 500,- Euro (som deles mellem deltagerne typisk
6)
vi plejer at sove og lave mad i klubben

så det er noget i stil med 3.000,- dkk ved 6 deltagere

mvh Morten