Betaling på billetlugen.dk
Fra : Thomas

Dato : 18-11-05 17:43

Hejsa

Jeg har netop læst billetlugens side igennem, og jeg kan ikke finde noget
om betaling, med andet end kreditkort - Så nu spørger jeg her:

Kan det lade sig gøre, at bestille billetter via. billetlugen, og betale på
andre
måder end med kreditkort? Jeg tænker på om de kan sende et girokort,
eller sende billetterne pr. efterkrav - Eller om man kan betale med
bankoverførsel. Eller er jeg fuldstændig udelukket fra at købe billetter,
fordi
jeg ikke ejer et lille stykke plastic der står 'dankort' på ??

Et andet spørgsmål - Er det muligt at købe billetter fra billetlugen via.
telefon?
Eller er det udelukkende over internettet?

Mvh. Thomas

Fra : Holst

Dato : 18-11-05 19:30

Thomas wrote:

> [...]
> fordi
> jeg ikke ejer et lille stykke plastic der står 'dankort' på ??

Så vidt jeg erindrer fra sidst jeg købte billetter, så er det kun muligt
at handle hos dem med Dankort og sikkert også andre kreditkort.

Det er ikke i normalt ved internethandel. Så få dig et plastikkort af en
art.

> Et andet spørgsmål - Er det muligt at købe billetter fra billetlugen via.
> telefon?

Man kan mig bekendt også købe billetter telefonisk. Jeg har ikke prøvet
det, og jeg ved ikke, hvorledes betalingen i så fald skal foregå.

> Eller er det udelukkende over internettet?

Nej, man kan også købe billetterne i Fona.

Tror du ikke, at du burde læse lidt mere på billetlugen.dk?