Outlook 2003 og Activesync
Fra : Michael Reiler

Dato : 18-11-05 16:31

Hej

Jeg bruger Outlook 2003, og har nogle problemer med den.

Jeg har 2 konti på den: min private POP3, som indeholder min private mail,
dette ender i Private mapper.

Derudover har jeg også en Exchange konto som via VPN henter mail og
lignende
på mit arbejde, det ligger i Postkasse - Michael

Derfor har jeg 2 kalendere, desværre er min private kalender åbenbart den
default i Outlook, det er den der åbnes når jeg trykker på Kalender. Jeg
kan
så vælge at se "Kalender i Postkasse" for at se min firmakalender.

Dette er meget irreterende at skulle gøre hver gang, alle min aftaler
ligger
i firmakalenderen, så mine kolleger kan se dem.

Desuden gør det også at min Qtek telefon ikke får overført aftalerne fra
min
Exchange-kalender, da ActiveSync 4.0 åbenbart kun kan læse den lokale
kalender

Er der nogen der har en løsning, helst en måde at gøre min
Exchange-kalender
til den default (jeg har ikke noget imod at droppe den private), eller
sekundært, at få Activesync til at synce med min Exchange-kalender istedet
for min private ?

Venlig hilsen

Michael