hvorfor?
Fra : Christina Jensen

Dato : 18-11-05 13:23

hejsa gruppe

jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
jeres sperm????

Fra : GLS

Dato : 18-11-05 13:34

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa gruppe
>
> jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
> jeres sperm????
>
> Er det da det??? jeg mener nu det er klistret *lol*
Men anyway, mange mænd er vilde med at hun sluger, underlig ide, det er
faktisk beregnet til den anden ende

Fra : sdsf

Dato : 18-11-05 13:39

Christina Jensen skrev:
> hejsa gruppe
>
> jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
> jeres sperm????

Det er slet ikke interessant at få nogen til at sluge sperm.
Dem der kan lide det har en besynderlig smag efter min mening.
Hverken smag eller konsistens er tiltalende.

Jeg bryder mig heller ikke om at få suttet pik.

Fra : XXX

Dato : 18-11-05 13:43

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> wrote in

> hejsa gruppe
>
> jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal
> sluge jeres sperm????

Hvorfor tror du, at mænd skulle synes det?
Jeg er selv imod al sex, som ikke har til formål at skabe et nyt liv, så
jeg kan ikke svare på det spørgsmål, selvom jeg er mand.
Tvinger din kæreste/mand dig til noget du ikke bryder dig om, skal du sige
fra med det samme. Hvis han ikke kan respektere det, så er han ikke værd at
samle på.

Fra : Gert

Dato : 18-11-05 14:39

On 18 Nov 2005 12:42:56 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

>Jeg er selv imod al sex, som ikke har til formål at skabe et nyt liv ...

Uhadada, det må godtnok være lidt ensformigt i det lange løb.

Det er jo ligesom dyrene gør

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-11-05 14:48

"Gert" <Gert@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo ligesom dyrene gør

Nej.

--
-Jens B.

Fra : Gert

Dato : 18-11-05 15:00

On Fri, 18 Nov 2005 14:47:40 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Nej.

Nåh.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 18-11-05 17:57

On Fri, 18 Nov 2005 15:00:12 +0100, Gert <Gert@yahoo.com> wrote:

>Nåh.

Fx. delfiner har sex for deres fornøjelses skyld

/Lars

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 18-11-05 21:29

Lars (ArthurDent) wrote:
> Fx. delfiner har sex for deres fornøjelses skyld

Bonoboer har sex ustandeligt. Også med unger, og med aber af samme køn.

For dem svarer sex til at vi mennesker giver hånd, eller giver hinanden
et knus. Gestus-værdien er mindre (tærsklen for hvem man vil bolle er
næsten ikke-eksisterende), og man kan med rimelighed formode at de ikke
har samme fornøjelse ved det som vi mennesker har.

(Spørgsmål: Hvorfor er der så få naturdokumentarfilm om bonoboer, osse
kaldet dværgchimpanser? Svar: Fordi TV-folkene er bange for at få
alvorlige problemer hvis de filmer bonobernes naturlige adfærd)

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-05 22:26

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> kaldet dværgchimpanser? Svar: Fordi TV-folkene er bange for at få
> alvorlige problemer hvis de filmer bonobernes naturlige adfærd)

Bonoboaber er stresse af mennesker (skovdrift osv), så deres adfærd menes af
skyldes stress.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-05 23:29

jens 2ma2Brightbrain wrote:

> Bonoboaber er stresse af mennesker (skovdrift osv), så deres adfærd menes af
> skyldes stress.

Du ser da vist for meget naturflimmer på tossekassen, lille jens.

--
Ejvind

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-05 23:53

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du ser da vist for meget naturflimmer på tossekassen, lille jens.

Jens? Jeg trode da Jens var dig selv. Er det ikke sådan det er?
Skitzo?

Fra : JB

Dato : 19-11-05 06:51

ThomasB wrote:

> Jens? Jeg trode da Jens var dig selv. Er det ikke sådan det er?
> Skitzo?

hvordan går det på svinefarmen jonny ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-11-05 08:07

JB wrote:

> hvordan går det på svinefarmen jonny ?

Du har besøgt ham, kan jeg forstå ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 19-11-05 19:46

Ejvind Kruse wrote:

> Du har besøgt ham, kan jeg forstå ?

han lå jo på stue med dig såhhh

Fra : Johnny Andersen

Dato : 19-11-05 23:39

"JB" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> han lå jo på stue med dig såhhh

Hvad er "lå" nekro-jens - du mente måske lagde? eller er det svinesprog?

/Johnny

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 20-11-05 08:09

Johnny Andersen wrote:
> "JB" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er "lå" nekro-jens - du mente måske lagde? eller er det svinesprog?

Du er altså så dum, at du ikke har nogen fornemmelse af, hvor dum du er ?

--
Ejvind

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 20-11-05 08:07

JB wrote:

> han lå jo på stue med dig såhhh

Jeg lå på enestue, lille jens.

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 21-11-05 17:56

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg lå på enestue, lille jens.

smitter du da ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 22-11-05 09:12

jens.b. wrote:

> smitter du da ?

Nix, men det var de ikke rigtigt klar over dengang.

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 24-11-05 16:26

Ejvind Kruse wrote:

> Nix, men det var de ikke rigtigt klar over dengang.

så de ville ikke røre dig ha ha

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 25-11-05 09:57

jens.b. wrote:

> så de ville ikke røre dig ha ha

Jo jo, men kun med gummihandsker.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 18:31

Ejvind Kruse wrote:

> Jo jo, men kun med gummihandsker.

det ville da være lige noget for CLAus U ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-11-05 10:15

Jens wrote:

> det ville da være lige noget for CLAus U ?

Tjah, men evnerne rakte kun til den bodegaternede.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 10:46

Ejvind Kruse wrote:

> Tjah, men evnerne rakte kun til den bodegaternede.

ha ha

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-11-05 10:54

Jens wrote:

> ha ha

Ikke sært, at han vil straffe København med et mareRitt.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 11:18

Ejvind Kruse wrote:

> Ikke sært, at han vil straffe København med et mareRitt.

han håber vel på mere i bistand ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-11-05 10:16

Jens wrote:

> han håber vel på mere i bistand ?

Og stop for tvangsaktivering ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 15:51

Ejvind Kruse wrote:

> Og stop for tvangsaktivering ?

de kan vel ikke bruge ham til noget ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-11-05 16:15

Jens wrote:

> de kan vel ikke bruge ham til noget ?

Næ, men fortæl Jelved det.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-05 03:19

Ejvind Kruse wrote:

> Næ, men fortæl Jelved det.

man kan vel liste en seddel ned i hendes håndtaske med et hint om ham ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 01-12-05 09:15

Jens wrote:

> man kan vel liste en seddel ned i hendes håndtaske med et hint om ham ??

Hun er ordblind, så pas nu på, det må ikke blive for sværdt for hende.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 16:21

Ejvind Kruse wrote:

> Hun er ordblind, så pas nu på, det må ikke blive for sværdt for hende.

kan du ikke indtale et bånd til hende med sin sexede stemme ?

Fra : Bøf

Dato : 07-12-05 14:44

<Jens> wrote in message

> kan du ikke indtale et bånd til hende med sin sexede stemme ?

Fut over i chatkassen med jer!

/Bøf

Fra : Paul

Dato : 19-11-05 00:01

Peter Knutsen (usenet) skrev:

> [...]
> kaldet dværgchimpanser? Svar: Fordi TV-folkene er bange for at få
> alvorlige problemer hvis de filmer bonobernes naturlige adfærd)

Endnu et religiøst menneske.

Har du selv nogensinde set en bonobo?

For man må da være troende når man tror på noget man aldrig selv har oplevet...

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : PerX ...

Dato : 18-11-05 15:39

In article <437dc7a7$0$38715$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, ung24
@mail.dk says...
> hejsa gruppe
>
> jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
> jeres sperm????

Et tegn på at hun også er der for hans skyld, ikke kun sin egen. Et tegn
fra hendes side på at hun sætter pris på ham.

Fra : Brokrøv

Dato : 18-11-05 16:20

Christina Jensen skrev:

> jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
> jeres sperm????

Jeg vil gerne indrømme, at jeg elsker at få bappet kalorius af. Får jeg
lov til at komme i pigens mund er det da herligt, og om hun bagefter vil
synke eller spytte ud i et stykke tøj - det er op til hende, jeg får det
ikke bedre af, at hun sluger.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 18-11-05 17:57

On Fri, 18 Nov 2005 16:20:04 +0100, Brokrøv <no@mail.please> wrote:

> [...]
>lov til at komme i pigens mund er det da herligt, og om hun bagefter vil
>synke eller spytte ud i et stykke tøj - det er op til hende, jeg får det

Enig.

/Lars

Fra : andropov

Dato : 18-11-05 18:16

On Fri, 18 Nov 2005 13:23:04 +0100, "Christina Jensen" <ung24@mail.dk>
wrote:

>hejsa gruppe
>
>jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
>jeres sperm????

Mænd synes vel det er fedt fordi at hun viser at hun gerne vil gøre
noget for ham også noget af det intime. Desuden hvis han får
indtrykket af at hun synes det er ophidsende er det ikke mindre
ophidsende for ham.

Nogenlunde ligesådan må det vel være for kvinder som får slikket fisse
til orgasme skulle man mene.
Dog er det nok svært at gøre gengæld ved kvinders våde orgasme med de
mængder væske der kommer der :)

Fra : Tony

Dato : 19-11-05 00:42

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til orgasme skulle man mene.
> Dog er det nok svært at gøre gengæld ved kvinders våde orgasme med de

Jeg tror nu nok at jeg ville trække snotten til mig, hvis jeg vidste at der
kom en ordentlig snotklat, når kvinden fik orgasme.

Tony

Fra : XXX

Dato : 19-11-05 03:24

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in

> Jeg tror nu nok at jeg ville trække snotten til mig, hvis jeg vidste
> at der kom en ordentlig snotklat, når kvinden fik orgasme.

Min næse og mund vil aldrig nærme sig det ulækre sted til at starte med.
Føj, siger jeg bare.

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-11-05 10:06

"XXX" <not@this.level> wrote in message

> Min næse og mund vil aldrig nærme sig det ulækre sted til at starte med.
> Føj, siger jeg bare.

For den rene er alting rent.

Per V.

Fra : XXX

Dato : 19-11-05 13:29

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:437eeae9$0$38669
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> "XXX" <not@this.level> wrote in message

> For den rene er alting rent.

Jamen, så er der jo ingen problemer. Jeg har selv lige været i bad. Måske
jeg skulle gå på opdagelse i aften.

Fra : Gert

Dato : 20-11-05 18:05

On 19 Nov 2005 02:24:22 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

>Min næse og mund vil aldrig nærme sig det ulækre sted til at starte med.

Hvor længe venter du normalt så ?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-11-05 18:22

[XXX | 19 Nov 2005 02:24:22 GMT]

>Min næse og mund vil aldrig nærme sig det ulækre sted til at starte med.
>Føj, siger jeg bare.

Enig...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ninurta

Dato : 24-11-05 18:56

"Rene' Hjorth" <rene@hjorth.com> skrev i en meddelelse
> [XXX | 19 Nov 2005 02:24:22 GMT]

> Enig...

Jamen så vidt jeg forstår er du jo også på Atkins-diæt. Og der er hele 11mg
fruktose i en ejakulation. Det går jo slet ikke.

http://abbys-sexual-health.com/fun/facts/sperm_facts.php

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-11-05 16:01

[Ninurta | Thu, 24 Nov 2005 18:56:24 +0100]

>Jamen så vidt jeg forstår er du jo også på Atkins-diæt. Og der er hele 11mg
>fruktose i en ejakulation. Det går jo slet ikke.

Hehe - men alene på induction kan jeg så tillade mig 1800 ladningen om
dagen; det tror jeg slet ikke at min kæreste og vores sexvenmner kan
levere...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : XXX

Dato : 25-11-05 18:13

Rene' Hjorth <rene@hjorth.com> wrote in

> [...]
>
> Hehe - men alene på induction kan jeg så tillade mig 1800 ladningen om
> dagen; det tror jeg slet ikke at min kæreste og vores sexvenmner kan

Sexvenner?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-11-05 16:56

[XXX | 25 Nov 2005 17:12:41 GMT]

>Sexvenner?

Jada, min fyr og jeg har blandt vores venner, en flok på ca. 10 unge knøse
mellem 15-25 år som vi også leger diverse sexlege med i fællesskab.

Og da det drejer sig om både venskab og sex, er det naturligt at kalde dem
sexvenner

René
www.rene.hjorth.com

Fra : XXX

Dato : 29-11-05 19:40

> [XXX | 25 Nov 2005 17:12:41 GMT]

> Jada, min fyr og jeg har blandt vores venner, en flok på ca. 10 unge
> knøse mellem 15-25 år som vi også leger diverse sexlege med i
> fællesskab.

Det er sygt og unaturligt!
Søg hjælp og hjælp derefter dine venner!

> Og da det drejer sig om både venskab og sex, er det naturligt at kalde
> dem sexvenner

Kan du ikke nøjes med deres venskaber, hvorfor tror du selv, at du har den
sygelige trang til deres kroppe?
Straffer du ikke dig selv ved en sådan opførsel?

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 29-11-05 20:17

On 29 Nov 2005 18:39:35 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

>Rene' Hjorth <rene@hjorth.com> wrote in

>Det er sygt og unaturligt!
>Søg hjælp og hjælp derefter dine venner!

Sjovt som du har travlt med at pådutte andre dine værdier. René har
lyst til fyre, jeg har lyst til piger (en pige faktisk; min dejlige
kone), du har lyst sexuel afholdenhed (bortset fra når du vil have et
barn).

Hvem giver dig ret til at dømme andre?

/Lars

Fra : XXX

Dato : 29-11-05 20:32

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> wrote in

> [...]
> lyst til fyre, jeg har lyst til piger (en pige faktisk; min dejlige
> kone), du har lyst sexuel afholdenhed (bortset fra når du vil have et

Jeg dømmer skam ingen. Jeg siger bare tingene lige ud.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 29-11-05 20:45

On 29 Nov 2005 19:32:05 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

>Jeg dømmer skam ingen. Jeg siger bare tingene lige ud.

Du mener ikke du dømmer andre når du skriver "det er sygt og
unaturligt" om Renés sexuelle præferencer?

/Lars

Fra : XXX

Dato : 29-11-05 23:27

> Du mener ikke du dømmer andre når du skriver "det er sygt og
> unaturligt" om Renés sexuelle præferencer?

Jeg skriver jo bare sandheden.

Fra : Ninurta

Dato : 29-11-05 20:34

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> du har lyst sexuel afholdenhed

Mon ikke han har lyst til andet og mere end det? Hvorfor skulle han ellers
hænge her i gruppen?

/N

Fra : XXX

Dato : 29-11-05 23:27

"Ninurta" <ninurta@email.dk> wrote in

> "Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Mon ikke han har lyst til andet og mere end det? Hvorfor skulle han
> ellers hænge her i gruppen?

For at provokere og nej, jeg har ingen seksuelle lyster. Kun i det tilfælde
at jeg skulle blive gift og konen ønskede at blive gravid, ville jeg for en
kort stund tillade en lystfølelse.

Fra : Gert

Dato : 29-11-05 23:31

On 29 Nov 2005 22:26:30 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

>... ville jeg for en kort stund tillade en lystfølelse.

Hvor længe ville du tillade det ?

Fra : Ninurta

Dato : 29-11-05 23:37

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilfælde
> at jeg skulle blive gift og konen ønskede at blive gravid, ville jeg for

"Tillade en lystfølelse"! Det er da et hovmod der vil noget. Du må være en
tikkende bombe.

/N

Fra : XXX

Dato : 30-11-05 10:12

> "XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
>
> "Tillade en lystfølelse"! Det er da et hovmod der vil noget. Du må
> være en tikkende bombe.

Måske. Men nu vil jeg rejse til Nordkorea.
Vi høres måske ved igen.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-11-05 22:08

[XXX | 29 Nov 2005 18:39:35 GMT]

>Kan du ikke nøjes med deres venskaber, hvorfor tror du selv, at du har den
>sygelige trang til deres kroppe?

Fordi de er spørge, unge og lækre?

>Straffer du ikke dig selv ved en sådan opførsel?

Næh nej!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : XXX

Dato : 24-11-05 19:17

Rene' Hjorth <rene@hjorth.com> wrote in

> [XXX | 19 Nov 2005 02:24:22 GMT]

> Enig...

Det du praktiserer er endnu mere ulækkert og er samtidig en dødssynd.
Jeg vil bede for dig.

Fra : Ninurta

Dato : 24-11-05 19:26

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> Det du praktiserer er endnu mere ulækkert og er samtidig en dødssynd.
> Jeg vil bede for dig.

En synd, okay, men ligefrem en DØDSsynd - hvor har du det fra? Jeg troede
kun der var syv af dem.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-11-05 23:44

"Ninurta" <ninurta@email.dk> skrev i en meddelelse

> En synd, okay, men ligefrem en DØDSsynd - hvor har du det fra? Jeg troede
> kun der var syv af dem.

René er måske grådig, når han "gør det" *fnis*

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-11-05 16:02

[nusle nuslesen | Thu, 24 Nov 2005 23:43:54 +0100]

>René er måske grådig, når han "gør det" *fnis*

Woah! DSS er ekstra sjov i dag :D

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-11-05 16:01

[XXX | 24 Nov 2005 18:17:23 GMT]

>Det du praktiserer er endnu mere ulækkert og er samtidig en dødssynd.
>Jeg vil bede for dig.

Næh tak, dét ønsker jeg ikke - det bedes du undgå.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 21-11-05 17:04

On Sat, 19 Nov 2005 00:42:14 +0100, Tony wrote:
> Jeg tror nu nok at jeg ville trække snotten til mig, hvis jeg vidste at der
> kom en ordentlig snotklat, når kvinden fik orgasme.

Har du aldrig været sammen med en kvinde der ejakulerer? Der kommer altså
rigtigt mere væske fra en kvinde end fra en mand. Jeg forstår ikke, at man
kan ha' et problem med det (ene eller det andet).

/Lars

Fra : Tony

Dato : 21-11-05 22:31

"Lars P. Fischer" <no-spam@suk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man
> kan ha' et problem med det (ene eller det andet).

Den liderlighedsvæske som kommer fra kvinden, har intet med orgasme at gøre.

Tony

Fra : sdsf

Dato : 21-11-05 22:48

Lars P. Fischer skrev:

> Har du aldrig været sammen med en kvinde der ejakulerer? Der kommer altså
> rigtigt mere væske fra en kvinde end fra en mand. Jeg forstår ikke, at man
> kan ha' et problem med det (ene eller det andet).
Tis er ganske harmløst.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 30-11-05 09:23

XXX skrev:

> Jeg skriver jo bare sandheden.

Hvem siger det er sandheden?

/Lars

Fra : ThomasB

Dato : 18-11-05 22:28

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse

> jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
> jeres sperm????

Jeg har ikke den lyst, men jeg kan forestille mig at det er fordi de er
vandt til at skyde ud i den blå luft

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-05 23:26

usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk

<usenet@2ma2.dk , er det sådan her du mener, jens ?

--
Ejvind

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-05 00:06

> usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk
>
> <usenet@2ma2.dk , er det sådan her du mener, jens ?

Du er vist en rigtig kodeknækker!

Du må ha' været en af de skarpe i skolen!

Din far må ha' været stolt af dig - eller var det moar der var manden i
jeres forhold?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 22-11-05 09:13

ThomasB wrote:

> Du er vist en rigtig kodeknækker!
>
> Du må ha' været en af de skarpe i skolen!
>
> Din far må ha' været stolt af dig - eller var det moar der var manden i
> jeres forhold?

Hvem er manden i jeres forhold, jens ?

--
Ejvind

Fra : Brian Olesen

Dato : 19-11-05 16:07

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa gruppe
>
> jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
> jeres sperm????

Tja det er da svært at forklare. Sååå fedt er det da heller ikke -
Det der er ufedt er, hvis hun sprutter og spytter for at komme af med det.
Men hvis hun ikke har lyst, så gør det da ikke noget at hun lidt diskret
spytter det ud.

Brian

Fra : Tony

Dato : 19-11-05 18:52

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men hvis hun ikke har lyst, så gør det da ikke noget at hun lidt diskret

Ja hun kunne f.eks give dig et ordentligt tungekys, mens hun har munden fuld
af sperm.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 19-11-05 18:55

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse
> Ja hun kunne f.eks give dig et ordentligt tungekys, mens hun har munden
> fuld af sperm.

"Snowball" hedder det vist..

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-11-05 23:15

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> "Snowball" hedder det vist..

Næh, det er vist en herlig cocktail af heroin og kokain.

--
-Jens B.

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-05 13:23

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, det er vist en herlig cocktail af heroin og kokain.

Aha.. Så betyder snowball hele tre ting!

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-05 15:43

> Aha.. Så betyder snowball hele tre ting!

Fire, hvis vi medregner den oprindelige.

--
-Jens B.

Fra : ThomasB

Dato : 21-11-05 17:36

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Fire, hvis vi medregner den oprindelige.

Jeg får det kun til 3..

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-11-05 11:15

> Jeg får det kun til 3..

1: Snebold (du ved, sådan en man kastede med i skolegården som barn, når det
havde sneet)
2: Drink/Cocktail med Advocaat, lime/Sprite, isterninger
3: Cocktail af speed og coke, der indtages intravenøst
4: Tungekys med munden fuld af sperm.

--
-Jens B.

Fra : ThomasB

Dato : 23-11-05 00:45

> [...]
> 2: Drink/Cocktail med Advocaat, lime/Sprite, isterninger
> 3: Cocktail af speed og coke, der indtages intravenøst

Det var 2'eren jeg missede + at der ikke er noget på dansk der hedder
Snowball :)

Fra : Brian Olesen

Dato : 19-11-05 21:07

Hej

> Ja hun kunne f.eks give dig et ordentligt tungekys, mens hun har munden
> fuld af sperm.

Det ville da være en udmærket og yderst effektiv måde hurtigt at blive
single på.

Mvh. Brian

Fra : sdsf

Dato : 19-11-05 21:48

Brian Olesen skrev:
> Hej

> Det ville da være en udmærket og yderst effektiv måde hurtigt at blive
> single på.
>
> Mvh. Brian

Du er da lidt for sart synes jeg, selv om jeg ikke bryder mig om sperm,
kan jeg da sagtens tage det. Lidt lige som jeg kan spise alt dansk mad,
men det er jo ikke alt man synes godt om.

Fra : Lars P. Fischer

Dato : 21-11-05 17:07

On Sat, 19 Nov 2005 18:51:49 +0100, Tony wrote:
> Ja hun kunne f.eks give dig et ordentligt tungekys, mens hun har munden fuld
> af sperm.

Det er da lækkert. Jeg har en fast partner der gør det i stedet for at
sluge, og det er helt fint.

/Lars

Fra : Tony

Dato : 21-11-05 22:40

> Det er da lækkert. Jeg har en fast partner der gør det i stedet for at
> sluge, og det er helt fint.
>
> /Lars

Det er da helt iorden,- bare ikke hos mig.
Jeg har ikke noget imod at få suttet pik, men jeg har ikke lyst til at få
udløsning, i munden på kvinden.
Jeg nyder det mere, når det foregår i fissen.

Tony

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-11-05 14:19

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa gruppe
>
> jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
> jeres sperm????

Det har jeg faktisk tænkt en del over og jeg ved det ikke. Men hvad jeg til
gengæld véd er at det er sindssygt ophidsende at få en
pige til drikke spermaen. Det føles utroligt seksuelt ophidsende. Jeg kan
ikke komme i tanker om noget der tænder mig mere.

Men Christina læg mærke til en ting, er der én ting der ikke ophidser mig,
så er det piger der er ved at brække sig over sæd-drikning. hvis pigens
slugning af spermen skal være ophidsende, så skal der være to der føler at
det er ophidsende at gøre det sammen. Pointen er at det her er noget man gør
når man er ekstremt ophidset, når man er ekstremt ophidset betyder ting
såsom lugt, smag intet fordi man er 100% optaget af den seksuelle
tilfredstilelse. Jeg håber det er svar på noget af det du spørger om.
MVH Poul Nielsen

Fra : XXX

Dato : 20-11-05 16:27

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in

> [...]
> pige til drikke spermaen. Det føles utroligt seksuelt ophidsende. Jeg
> kan ikke komme i tanker om noget der tænder mig mere.

I mine øjne er du en syg mand, ihvertfald lige på det område. Det er ikke
for at såre dig eller andet, men jeg tror du ville have godt af at tale med
en psykolog eller en præst.
God bedring.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 20-11-05 18:07

On 20 Nov 2005 15:27:17 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

>I mine øjne er du en syg mand, ihvertfald lige på det område. Det er ikke
>for at såre dig eller andet, men jeg tror du ville have godt af at tale med
>en psykolog eller en præst.

I mine øjne er du en syg mand, som gør det hele værre ved åbebnart at
ville presse dine værdier og dit livsgrundlag ned over hovedet på
andre. Jeg tror du ville have godt af at tale med en psykolog eller en
præst.

/Lars

Fra : XXX

Dato : 20-11-05 18:32

> I mine øjne er du en syg mand, som gør det hele værre ved åbebnart at
> ville presse dine værdier og dit livsgrundlag ned over hovedet på
> andre.

Jep. Glæd dig til jeg får magten i det her land!

> Jeg tror du ville have godt af at tale med en psykolog eller en
> præst.

Det tror jeg faktisk, du har lidt ret i.

Fra : Per H

Dato : 20-11-05 18:46

On Sun, 20 Nov 2005 18:06:56 +0100, "Lars (ArthurDent)"
<arthurdent44@hotmail.com> skrev:

Jeg syndtes at det er skide ireterende og for dårligt

at så mange herinde prudselig drejer 180 grader. og bliver personlige,
i en ellers seriøs debat.

Ligesom folketinget. de bruger meget tid på at rakke hinanden ned.

sjov er en ting, hvor vi alle kan more os.
alvor noget helt andet.

det var bare det. godt at det snart er weekend...

Vh Per

Fra : Ninurta

Dato : 20-11-05 19:36

> [...]
> I mine øjne er du en syg mand, ihvertfald lige på det område. Det er ikke
> for at såre dig eller andet, men jeg tror du ville have godt af at tale

2. Kor12, 7

Har du ingen drifter selv overhodet?

/N

Fra : XXX

Dato : 20-11-05 20:14

> 2. Kor12, 7

Er du da en af Satans engle?
Slår du mig nu?

> Har du ingen drifter selv overhodet?

Drifter har vi alle. Det er den eneste måde, Gud kan teste os på. Det
gælder om ikke at give efter for drifterne.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 20-11-05 20:32

On 20 Nov 2005 19:13:46 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

>Drifter har vi alle. Det er den eneste måde, Gud kan teste os på. Det
>gælder om ikke at give efter for drifterne.

Siger hvem?

/Lars

Fra : Ninurta

Dato : 20-11-05 23:03

> Er du da en af Satans engle?
> Slår du mig nu?

Fjols.

> Drifter har vi alle. Det er den eneste måde, Gud kan teste os på. Det
> gælder om ikke at give efter for drifterne.

Jeg fatter ikke jer hellige, der tror at sandheden kan findes i en gammel
bog. Kroppen, drifterne, de mellemmenneskelige relationer, hele det vidunder
Gud tværer ud i fjæset på jer hver eneste dag er ikke godt nok til jer: Alt,
I begærer, er en verden af blodfattige ideer og den skyldfølelse, der er det
eneste mærkbare bevis på, at I overhovedet lever.

/N

Fra : Poul Nielsen

Dato : 21-11-05 23:10

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> "Ninurta" <ninurta@email.dk> wrote in

> Drifter har vi alle. Det er den eneste måde, Gud kan teste os på. Det
> gælder om ikke at give efter for drifterne.

Jamen hvad er ideen med at teste os for hvad, eller til hvad og hvorfor må
vi ikke udleve vore seksuelle fantasier i livet. Er det ondt at nyde sin
krop, er det lige som at torturere andre, jeg fatter ikke pointen.

Fra : XXX

Dato : 22-11-05 02:36

> "XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse

> Jamen hvad er ideen med at teste os for hvad, eller til hvad og
> hvorfor må vi ikke udleve vore seksuelle fantasier i livet.

Måske du skulle læse lidt i Det Nye Testamente?

> Er det ondt at nyde sin krop, er det lige som at torturere andre, jeg
> fatter ikke pointen.

Begge handlinger er en synd og man kommer til at stå til ansvar for disse
synder, når man er død.
Dog tror jeg på en barmhjertig og tilgivende Gud, så der er håb for de
fleste af os.
En stor synder f.eks. en homoseksuel, kan på mange måder være et godt og
dejligt menneske. Disse gode sider af den homoseksuelle kan gøre, at også
den homoseksuelle kan komme hjem til Gud igen. Hos Gud er de fleste sjæle
velkomne, men derfor kan man jo godt prøve at leve et så rent jordisk liv
som muligt og afvise Satan når han prøver at trænge sig på.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 22-11-05 07:26

> [...]
> velkomne, men derfor kan man jo godt prøve at leve et så rent jordisk liv
> som muligt og afvise Satan når han prøver at trænge sig på.

Men Biblen er skrevet af mennesker - ikke af Gud.

--
Mvh Trine P

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-11-05 10:01

"Trine Pedersen" <snoeffe@hotmail.com> wrote in message

> Men Biblen er skrevet af mennesker - ikke af Gud.

Gud er skabt af mennesker, ikke omvendt.

Per V.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 22-11-05 10:25

On Tue, 22 Nov 2005 10:01:00 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>"Trine Pedersen" <snoeffe@hotmail.com> wrote in message

>Gud er skabt af mennesker, ikke omvendt.

Det er vel et spørgsmål om tro.

Derimod er der næppe tvivl om at biblen er menneskers fortolkning af
det de tror de har hørt fra Gud.

/Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-11-05 18:29

[Per Vadmand | Tue, 22 Nov 2005 10:01:00 +0100]

>Gud er skabt af mennesker, ikke omvendt.

Fedt citat - rummer mange ting :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-11-05 10:03

XXX wrote:
> Måske du skulle læse lidt i Det Nye Testamente?

Hvorfor, det er da det gamle der er det fede?

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Gert

Dato : 22-11-05 11:10

On 22 Nov 2005 01:35:40 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

> [...]
>velkomne, men derfor kan man jo godt prøve at leve et så rent jordisk liv
>som muligt og afvise Satan når han prøver at trænge sig på.

Hold da helt kæft, sikke en gang mundlort !

Fra : sdsf

Dato : 22-11-05 11:21

Gert skrev:

> Hold da helt kæft, sikke en gang mundlort !
Ja, og XXX har rigtig moret sig medens han skrive det!

Fra : Poul Nielsen

Dato : 21-11-05 07:55

> [...]
>
> I mine øjne er du en syg mand, ihvertfald lige på det område. Det er ikke
> for at såre dig eller andet, men jeg tror du ville have godt af at tale

Lad mig uddybe det lidt mere, det der er rigtigt ophidsende er faktisk ikke
så meget det at hun drikker spermaen. Næ nej det er det at hun bagefter
sidder med med spermen drivende ned af begge mundvige og ser mig i øjenene
og er dybt lykkelig over at hun fik lov til sluge sæden. Det er den
menneskelige lykke der er drivkraften i det her.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 21-11-05 08:20

Poul Nielsen wrote:

> Lad mig uddybe det lidt mere, det der er rigtigt ophidsende er faktisk ikke
> så meget det at hun drikker spermaen. Næ nej det er det at hun bagefter
> sidder med med spermen drivende ned af begge mundvige

Går du bevidst efter dem der savler ?

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 21-11-05 17:55

Ejvind Kruse wrote:

> Går du bevidst efter dem der savler ?

han er vel bare lun på thordreng ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 22-11-05 09:14

jens.b. wrote:

> han er vel bare lun på thordreng ??

Han er da lidt ombejlet den dreng ?

--
Ejvind

Fra : jens.b.

Dato : 24-11-05 16:28

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-11-05 10:16

jens.b. wrote:

> ha ha

Måske det er derfor han har outsourcet sine skriblerier ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 10:48

Ejvind Kruse wrote:

> Måske det er derfor han har outsourcet sine skriblerier ?

han har jo ikke tid selv efter han fandt ud af hans wc.pdf var mere end 5 år
gammelt ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-11-05 10:56

Jens wrote:

> han har jo ikke tid selv efter han fandt ud af hans wc.pdf var mere end 5 år
> gammelt ?

Kunne han ikke bare vælge "gem som", så ville ingen radikale
da opdage noget ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 11:19

Ejvind Kruse wrote:

> Kunne han ikke bare vælge "gem som", så ville ingen radikale
> da opdage noget ?

nu er han jo ikke så kvik såhhh

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-11-05 09:27

Jens wrote:

> nu er han jo ikke så kvik såhhh

Du antyder, at han er snotdum ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 02:40

Ejvind Kruse wrote:

> Du antyder, at han er snotdum ?

ja da ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-11-05 10:16

Jens wrote:

> ja da ?

Av, der røg du vist ud af filteret.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 15:52

Ejvind Kruse wrote:

> Av, der røg du vist ud af filteret.

det kunne godt se sådan ud ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-11-05 16:15

Jens wrote:

> det kunne godt se sådan ud ?

Jeg tror han er lun på dig.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-05 03:20

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg tror han er lun på dig.

ja han er da ude på et eller andet ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 01-12-05 09:16

Jens wrote:

> ja han er da ude på et eller andet ??

Han har luret, du er lidt af en godte.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 16:22

Ejvind Kruse wrote:

> Han har luret, du er lidt af en godte.

vil han have min krop ?

Fra : Bøf

Dato : 07-12-05 14:45

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-11-05 18:31

[Poul Nielsen | Mon, 21 Nov 2005 07:55:17 +0100]

> [...]
>og er dybt lykkelig over at hun fik lov til sluge sæden. Det er den
>menneskelige lykke der er drivkraften i det her.

Uhh, udskrifter man "hun" med "han", er vi faktisk ret enige om hvad der er
en fed oplevelse hér!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-11-05 18:34

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej,

Jeg synes i det store hele, at du rammer hovedet på sømmet!

mange hilsner

Fra : Henning Lund

Dato : 21-11-05 16:25

Christina Jensen <ung24@mail.dk> skrev:
> hejsa gruppe
>
> jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal
> sluge jeres sperm????

Sikkert fordi de har set det ske i pornofilm.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : andropov

Dato : 21-11-05 16:57

On Mon, 21 Nov 2005 16:24:58 +0100, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>Sikkert fordi de har set det ske i pornofilm.

Man har måske også set caviar film, men ikke ensbetydende med at
kvinden skal sluge ens lort...

Fra : Paul

Dato : 21-11-05 23:52

andropov skrev:

> Man har måske også set caviar film, men ikke ensbetydende med at
> kvinden skal sluge ens lort...

Ej, alle de guldkorn jeg får ved at læse denne nyhedsgruppe gør, at jeg snart skal skifte
til en ny lille notesbog.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-11-05 18:04

[Christina Jensen | Fri, 18 Nov 2005 13:23:04 +0100]

>jeg ville spørge jer mænd, hvorfor er det så fedt at jeres pige skal sluge
>jeres sperm????

Godt spørgsmål - et sted er der vel en glæde og/eller dominans i det?

Jeg er vild med at fyrene sluger mit (men i mange situationer også vild med
at sluge deres) og at høre at de nærmest drikker det direkte fra kilden kan
gøre mig rigtigt tændt

Der er noget særligt intenst over det - udløsningen kommer jo (næsten) i tæt
forbindelse med orgasmen så spermen er en slags manifestering af den gode
oplevelse, så hvis en person sluger den, kan det betyde noget lidt ekstra?

Altså, hvis en fyr sluger min ladning - kan jeg blive helt rørt og
taknemmelig - på den anden side kan jeg også tænde meget på at 'tvinge'
fyren til at sluge den

René
www.rene.hjorth.com