The Movies
Fra : Dopedog

Dato : 18-11-05 12:48

Hejsa. Kæresten anskaffede sig The Movies den anden dag, men spillet VIL
bare ikke virke på hendes computer !

Vi har prøvet at installere det på min computer, og der virker det helt
fint.

Når vi prøver at starte det op på hendes computer, så springer den bare ud
på skrivebordet lige før "start menuen" kommer frem. Det kan ikke være
p.g.a. firewalls eller AntiVirus programmer, for vi bruger nøjagtig de samme

Hendes PC :

AMD (mener jeg) 2400 Mhz
512 MB ram
OnBoard grafikkort
Win XP UK Home Edition

-Ronnie

Fra : TommyF

Dato : 18-11-05 16:01

>Hendes PC :
>
>AMD (mener jeg) 2400 Mhz
>512 MB ram
>OnBoard grafikkort
Allert !!! det er som regel ikke det bedste til spil, men plejer dog
at virke....

>Win XP UK Home Edition
>
> -Ronnie

Ellers, tjeck grafikkort/lydkort drivere, directX, osv,,,,

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Keldo

Dato : 18-11-05 19:10

mit bud er at hun må ofre et ny
særskildt grafikkort. Onboard kortet understøtter sikkert ikke spillets
features.

Fra : Dopedog

Dato : 19-11-05 04:38

> mit bud er at hun må ofre et ny
> særskildt grafikkort. Onboard kortet understøtter sikkert ikke spillets
> features.

Mon et GeForce MX420 64MB ram gør det ? For så har jeg nemlig sådan en
fætter fra min "gamle" computer, som hun kunne få :)

Og tak for svarene begge 2 !

Fra : TommyF

Dato : 20-11-05 15:43

On Sat, 19 Nov 2005 04:38:27 +0100, "Dopedog"
<dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> wrote:

>Mon et GeForce MX420 64MB ram gør det ? For så har jeg nemlig sådan en
>fætter fra min "gamle" computer, som hun kunne få :)
>
>Og tak for svarene begge 2 !
Et hvilkent som helst externt kort vil 'næsten' gøre det bedre, lidt
overdrevet, men, læs på spilpakken hvad det kræver af ram, OS, og
hvilken version directX, så er det hurtigt at se om dit gamle kort kan
klare opgaven.

---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/