Liste over Sony CD'er med kopisikring
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 18-11-05 12:42

I følge "Comon.dk"
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=24369

Har Sony har offentliggjort en liste med 52 titler, der har den
omdiskuterede kopisikring indbygget. Sony har suspenderet produktionen
af CD´er med kopibeskyttelsen, og tilbyder alle kunder, der har købt
en af de 52 titler, at de kan få den ombyttet til en ny uden
kopisikringen.

Er der nogen der ved hvor den liste findes, og eventuelt har et link
til den.

--
__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.cykeldk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-11-05 13:29

Poul Erik Lindaa wrote:
> [...]
> kopisikringen.
>
> Er der nogen der ved hvor den liste findes, og eventuelt har et link

Det står på siden

http://cp.sonybmg.com/xcp/english/titles.html

--

Christian

Fra : Hans

Dato : 18-11-05 17:09

Poul Erik Lindaa wrote:
> [...]
> kopisikringen.
>
> Er der nogen der ved hvor den liste findes, og eventuelt har et link

der er lidt mere om det her, hvor man kan risikere at have købt den slags:

http://www.sonymusic.dk/

Hans

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 18-11-05 22:50

On Fri, 18 Nov 2005 17:08:51 +0100, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>der er lidt mere om det her, hvor man kan risikere at have købt den slags:
>
>http://www.sonymusic.dk/
>
>Hans

Tak for jeres svar. Jeg har en (en gave) som jeg nok hellere må få
byttet.