Køleskab som whiteboard?
Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 18-11-05 12:30

Nogen der har erfaring med at bruge et køleskab som whiteboard? Vi vil
gerne bruge det til huskesedler o.lign. men vi er lidt bange for ikke
at kunne gøre det rent igen.

Gode som dårlige erafringer er velkomne.

pft
Lars

Fra : nicka

Dato : 19-11-05 08:01

"jubija@yahoo.dk" skrev d. 18-11-05 12:30 dette indlæg :
> [...]
> at kunne gøre det rent igen.
>
> Gode som dårlige erafringer er velkomne.

Vi prøvede det på et tidspunkt og syntes det var svært at få helt væk
igen, tror det kan have noget at gøre med hvor mange små ridser eller
skrammer der er kommet på overfladen.

Mvh Nicka

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Hansen

Dato : 20-11-05 04:01

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaring med at bruge et køleskab som whiteboard? Vi vil
> gerne bruge det til huskesedler o.lign. men vi er lidt bange for ikke
> at kunne gøre det rent igen.
>
> Gode som dårlige erafringer er velkomne.

Man kan købe en folie til at sætte på, beregnet til det.
Så ødelægges kølekabet i hvertfald ikke.

Brian

Fra : Per Larsen

Dato : 20-11-05 12:16

> Man kan købe en folie til at sætte på, beregnet til det.
> Så ødelægges kølekabet i hvertfald ikke.
>
> Brian

Er meget enig med Brian !

Vi har prøvet at bruge køleskabet som whitboard, og selvom at vi på samme
måde, er det svært at få HELT rent ! Se bare på dem der hænger rundt omkring
i virksomheder, de er sjældent helt rene.

--
Venlig hilsen
Per Larsen

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 20-11-05 17:10

On Sun, 20 Nov 2005 12:16:23 +0100, "Per Larsen"
<perFjerneS@FjerneSfamlarsen.dk> wrote:

> [...]
>måde, er det svært at få HELT rent ! Se bare på dem der hænger rundt omkring
>i virksomheder, de er sjældent helt rene.

Takker for jeres erfaringer - jeg tror vi hopper på folie-ideen. Mon
man kan bruge det der selvklæbende skuffepapir, som sælges i
farvehabndlere m.v. eller skal det være noget særligt
whiteboard-folie?

vh
Lars