S: Metal detektor - genopslag
Fra : Jan Birk

Dato : 18-11-05 11:34

Jeg har sat prisen lidt ned og prøver igen

Fyren er lidt oppe i alderen og kommer fra Whites. Den minder meget om
denne model:

http://www.whiteselectronics.com/surfpiprow.php

Den virker perfekt - jeg har fundet mange ølkapsler ) Lidt nye
batterier og en ny o-ring vil ikke skade.

Højeste bud over 1000,-

/Jan

jb+ringbindet.dk

Fra : Thomas H. Andersen

Dato : 18-11-05 23:55

"Jan Birk" <jan.birk@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den virker perfekt - jeg har fundet mange ølkapsler ) Lidt nye
> batterier og en ny o-ring vil ikke skade.

Hejsa.

Kan et par Ecco Track Sirius str. 47 med ekstra Winter såler og special
sværte indgå som bytte handel?

Mvh

Thomas

Fra : Jan Birk

Dato : 19-11-05 07:36

> Kan et par Ecco Track Sirius str. 47 med ekstra Winter såler og special
> sværte indgå som bytte handel?

Det var ellers en pæn stor fod Desværre bruger jeg størrelse 43!

/Jan

Fra : Thomas H. Andersen

Dato : 19-11-05 22:00

> Det var ellers en pæn stor fod Desværre bruger jeg størrelse 43!
>
> /Jan

Hej

ja det nytter heller ikke jeg sagde forkert... det er en str. 46... men der
er stadig et stykke ned til en 43 :)

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-05 20:03

hej

Har du lidt oplysninger og et model navn ? evt. billeder, alder, fejler
batteriet og o-ringene noget, generel stand ? max dybde ? kan den bruges på
land ?

Poul B-H

Fra : Jan Birk

Dato : 20-11-05 08:52

> Har du lidt oplysninger og et model navn ? evt. billeder, alder, fejler
> batteriet og o-ringene noget, generel stand ? max dybde ? kan den bruges på
> land ?

Jeg har desværre ikke mere end det jeg skrev.

Standen er fin og den fremtræder forholdsvis ny.

Der er ingen fejl og den virker også over vandet.

Jeg kan ikke huske hvad max dybden er. Jeg har haft den med på 14 meter.
Jeg tror ikke den skal under 20.

Batterierne er almindelige engangsbatterier. O-ringen vil jeg nok
skifte, men lidt fedt vil sikkert kunne fremrykke skiftet. (Den har ikke
været i vandet i over et år).

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-05 20:04