Call Of Duty 2 (Collectors Edition)
Fra : Kim

Dato : 18-11-05 09:47

Hvad er forskellen på Call Of Duty 2 (Collectors Edition)
og Call Of Duty 2 ?

http://www.gamers-globe.com/shop/produkt/506251,call-of-duty-2-big-red-one.html

Mvh Kim

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-11-05 09:56

"Kim" <no.way@dude.dk> wrote in message
> Hvad er forskellen på Call Of Duty 2 (Collectors Edition)
> og Call Of Duty 2 ?
>
> http://www.gamers-globe.com/shop/produkt/506251,call-of-duty-2-big-red-one.html

Google.

Fra : df

Dato : 18-11-05 15:59

On Fri, 18 Nov 2005 09:55:31 +0100, "Peter Larsen" <Hej@hejhej.com>
wrote:

>"Kim" <no.way@dude.dk> wrote in message

>Google.

Skal det forstås sådant at Google med følger??

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-11-05 12:59

"df" <df@df.dk> wrote in message

> Skal det forstås sådant at Google med følger??

Nemlig.

Fra : Søren G

Dato : 21-11-05 13:05

"Peter Larsen" <Hej@hejhej.com> wrote in message
> Google.

Svar på så godt som alle spørgsmål der er stillet herinde kan findes på
google, hvis du søger længe (og godt) nok efter det.
Så hvad er din pointe ?
At alle nyhedsgrupperne skal nedlægges for svarene kan jo findes på google ?

Så i bund og grund er dit svar forkert. Forskellen imellem Call Of Duty 2
(Collectors Edition) og den almindelige version er ikke "Google". Goggle har
intet at gøre med hverken standard versionen og Collectors Edition.

Der kan læses om hvad der er i Collectors Edition her :
http://www.gpstore.co.nz/Games/1474726.html

--
Søren

Fra : Peter Larsen

Dato : 21-11-05 18:36

"Søren G" <soreng@invalid.wq> wrote in message

> [...]
> Så hvad er din pointe ?
> At alle nyhedsgrupperne skal nedlægges for svarene kan jo findes på google

Nej. Jeg mener usenet skal bruges til diskutioner og til at stille spørgsmål
man
allerede har gjort et forsøg på at finde svaret på.

Det er desværre en tendes overalt på nettet at folk forvente at få svar
serveret,
istedet for selv at gøre indsats først.

> [...]
> har
> intet at gøre med hverken standard versionen og Collectors Edition.

Oh really?

Fra : Søren G

Dato : 23-11-05 13:53

> [...]
spørgsmål
> man
> allerede har gjort et forsøg på at finde svaret på.

Og hvad i spørgsmålet får dig til at drage konklusionen at spørgeren ikke
selv har forsøgt at finde svaret ?

> Det er desværre en tendes overalt på nettet at folk forvente at få svar
> serveret,
> istedet for selv at gøre indsats først.

Og en tendens til at folk svarer "Søg på google", uden at vide om personen
rent faktisk har forsøgt sig.

> Oh really?

Ja det var jo dit svar på spørgsmålet, så jeg måtte jo gå ud fra at du ikke
vidste bedre.

--
Søren