Star Wars III (ombytter)
Fra : Michael Westi

Dato : 17-11-05 21:21

Som opfølgning på en tidligere tråd. så har jeg i dag fået SWIII byttet
(Fona). Snakkede med en af de ansvarlige. Og de modtager mange retur. Der er
generelt mange fejl i 1. oplaget. Og de (og sikkert andre) tager dem bare
retur eller ombytter. Bare mærkeligt at man ikke har hørt noget fra
filmselskabet???

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-11-05 23:49

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> er generelt mange fejl i 1. oplaget. Og de (og sikkert andre) tager dem
> bare retur eller ombytter. Bare mærkeligt at man ikke har hørt noget fra

Gjorde det samme i dag, men fik at vide DVDen skulle sendes tilbage for at
blive testet. Jeg købte den så også hos en Spar købmand, men alligevel.