hvilket beløb skal jeg have renter af?
Fra : Brian Tingholm [7900~

Dato : 17-11-05 20:52

Thi kendes for ret:
Sagsøgte *** og ***, betaler inden 14 dage til sagsøgeren, Brian Tingholm,
2.000,00 kr. med procesrente fra den 2. oktober 2003, samt sagens uden- og
indenretlige omkostninger med ialt 2.325,00 kr.

altså skal jeg have 4.325,00 kr... men hvor mange renter skal jeg have ??
umiddelbart læser jeg det til at det kun er de første 2000 kr jeg skal have
renter af, men synes ikke det lydder særlig fair... men hvem har også sagt
at det skal være det !?!?

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Peter

Dato : 17-11-05 21:34

"Brian Tingholm [7900]" <rendmig@tingholm.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> umiddelbart læser jeg det til at det kun er de første 2000 kr jeg skal
> have renter af, men synes ikke det lydder særlig fair... men hvem har også

Sådan har Retten bestemt det. Derfor. Du skal have renter af kr. 2.000.
Kravet om sagsomkostniger er først forfaldent nu og derfor skal der egentlig
ikke betales renter ... endnu. - lyder faktisk meget rimeligt hvis man lige
får det tænkt igennem...

/Peter

--
Ovenstående er alene udtryk for min personlige opfattelse og er ikke udtryk
for juridisk rådgivning. I sager af betydning må det tilrådes at søge reel