Så fik jeg NFS: MW :)
Fra : Troels P. Olsen

Dato : 17-11-05 17:29

Skidefedt spil, men for fanden, hvor kan nogle høje maskinkrav kvæle det
hele..

En P4 2.8G med 1024 mb DDR-400 i DualDDR konf med GFFX5900XT 128mb DDR burde
altså kunne køre det i en ordentlig framerate i 1024x768, med. detaljer. Men
ak nej :( Det ødelægger det hele.

// Troels

Fra : FedeDorit

Dato : 17-11-05 20:35

"Troels P. Olsen" <whybother@skingme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> burde altså kunne køre det i en ordentlig framerate i 1024x768, med.
> detaljer. Men ak nej :( Det ødelægger det hele.

Hmm hvor har du købt det?
Mener at det først skulle kom omkring d.25 her i landet.
Eller er det version Emule ;)

Hvis spillet kræver det samme som demoen,kan det spilles med mindre setup

Demoen kører fint her på en AMD XP2600+ 2*512 mb PC2700 Dual setup og et
MSI 6600GT AGP m. 128 mb ram i 1024*768 med ALT sat på MAX og Vsync OFF

Fra : Jasper Norman

Dato : 17-11-05 23:52

Præcis derfor giver jeg min dreng på 5 år en X-Box eller PS2 i julegave!

Jeg er efterhånden træt af, at man er nødt til, at have en PC der, med
lethed, kan slå Kasparov i skak, for at kunne køre NFS eller lign. spil.

Der er sikkert en forskel i grafikken på PC i højeste opløsning og en X-Box,
men hvis man skal købe nyt grafikkort/RAM,strømforsyn./CPU hvert år for at
følge med spillene til PC, er jeg bedre tjent med at kunne give den "bette"
en ny konsol i ny og næ, og beholde min forældede 1800XP for mig selv

Mvh

Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 15:57

On Thu, 17 Nov 2005 23:52:18 +0100, "Jasper Norman"
<ahrensbach@FJERNESpc.dk> wrote:

> [...]
>følge med spillene til PC, er jeg bedre tjent med at kunne give den "bette"
>en ny konsol i ny og næ, og beholde min forældede 1800XP for mig selv

En ting er helt sikkert, man skal ikke købe en PC hvis man kun er til
spil, det er spild af resourcer, så er en box slet ikke så tosset igen
selv med de begræsninger der medfølger, jeg har ikke opgraderet min
puter i små 2 år nu, har dog lige fået et GF 6600 men eller er det den
samme maskine og den kører alt jeg har proppet i den P4 3.0 HT.

Fra : Vega

Dato : 18-11-05 00:44

> [...]
> burde altså kunne køre det i en ordentlig framerate i 1024x768, med.
> detaljer. Men ak nej :( Det ødelægger det hele.

Kører lækkert her i 1280x1024x32 med alt på max. samt Anti Aliasing og
Texture filtering sat til det midterste. 35FPS.

AMD64 3500+
1024mb DDR400 i dual
ATi Radeon X850XT 256mb

Mvh. Vega.

Fra : Klaus G.

Dato : 18-11-05 17:06

> Kører lækkert her i 1280x1024x32 med alt på max. samt Anti Aliasing og
> Texture filtering sat til det midterste. 35FPS.

> [...]
Hvordan slår du FPS counteren til?

Jeg har et system magen til dit, dog med lidt flere RAM, og jeg synes ikke
det køre 100% godt, men jeg er også svær at tilfredsstille når det kommer
til FPS :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Vega

Dato : 18-11-05 22:45

> [...]
> det køre 100% godt, men jeg er også svær at tilfredsstille når det kommer

Hej Klaus.

Send mig en privat mail. Så finder vi lige ud af det.

Mvh. Vega.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-11-05 16:39

Fri, 18 Nov 2005 22:45:19 +0100, skrev Vega, på 23 linier, i
<437e4b67$0$38648$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, :

>"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hej Klaus.
>
>Send mig en privat mail. Så finder vi lige ud af det.
>
>Mvh. Vega.

Hvorfor skal det være hemmeligt?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Nicolai

Dato : 19-11-05 15:15

> En P4 2.8G med 1024 mb DDR-400 i DualDDR konf med GFFX5900XT 128mb DDR
> burde altså kunne køre det i en ordentlig framerate i 1024x768, med.
> detaljer. Men ak nej :( Det ødelægger det hele.

Fed maskine, med et grafikkort som slet ikke er fulgt med tiden...

Fra : Troels P. Olsen

Dato : 21-11-05 18:18

> Fed maskine, med et grafikkort som slet ikke er fulgt med tiden...

Det er en evighed siden jeg købte det ;)

Synes bare ikke jeg har pengene til et grafikkort der sparker røv. Så ringe
burde det ikke være - 1024x768/High kører perfekt i Doom III og Quake IV, så
hvad skulle problemet være med NFS: MW?

// Troels