Skærme
Fijala 3554
Sony TFT skærme - duer de til noget?
Fra : Klaus Bach

Dato : 17-11-05 16:43

Hej!

Jeg har forelsket mig i designet på en 19" Sony TFT skærm - Sony SDM-HS93 /

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=45337

Men duer den til noget, eller skal jeg helt glemme Sony's velkendte renommé
på CRT skærme?

Eller skal jeg købe en Samsung 193P+ eller en ViewSonic VP930?

Venlig hilsen
Klaus Bach, Århus
bnaa0007980FJERN@bolignet-aarhus.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 18:44

"Klaus Bach" <bnaa0007980FJERN@bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg har forelsket mig i designet på en 19" Sony TFT skærm - Sony SDM-HS93
> /
>
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=45337

Det er et gammelt Samsung 25 ms pva panel, så det er en gammel svend du har
fundet frem der, og så endda til overpris.

> skal jeg helt glemme Sony's velkendte renommé
> på CRT skærme?

Ja , de anvender de samme paneler som alle de andre, så de har ikke så meget
at have det i længere.

> Eller skal jeg købe en Samsung 193P+ eller en ViewSonic VP930?

Både nyere, billigere, og bedre.

Fra : JK

Dato : 19-11-05 00:11

Samsung laver Sonys skærme.

LG laver Philips.

mvh

John

Fra : Benny Højvælde

Dato : 20-11-05 09:21

"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Har læst for et års tid siden at lige ViewSonic's paneler er noget arrig
langsom lort. Er det blevet bedre?

> Samsung laver Sonys skærme.
>
> LG laver Philips.

Hvem laver panelerne i Dell´s bærbare?