SAS Band.
Fra : Amazing Pudding

Dato : 10-06-01 19:07

Hold da op, jeg opdager lige at SAS Band (som jeg ikke anede eksisterede)
spiller på Train i Århus på fredag og i Esbjerg på lørdag!

http://www.train-aarhus.dk/

Paul Young, Chris Thompson og Fish i samme koncert! Udover Fish (som jeg
holder meget af), kunne jeg dæleme godt tænke mig at høre Chris Thompson
opføre numre som Blinded By The Light eller For You! Og Paul Young? Nå ja,
hvis ellers stemmen er intakt, så må han da gerne være med *S*.

Amazing Pudding.

Fra : Erland Hansen

Dato : 10-06-01 23:45

Sig mig, er Paul Young ikke død, eller er det en anden. Hvis man går ind på
SAS' hjemmeside er han død, men hvis man hører om bandet herhjemme, så er
han ikke. Hjælp mig, for jeg er lidt forvirret!

Fra : Amazing Pudding

Dato : 11-06-01 14:44

> Sig mig, er Paul Young ikke død, eller er det en anden. Hvis man går ind

> SAS' hjemmeside er han død, men hvis man hører om bandet herhjemme, så er
> han ikke. Hjælp mig, for jeg er lidt forvirret!

Du har ret, det er faktisk en anelse forvirrende *S*. Som jeg ser det må der
være tale om 2 forskellige Paul Youngs! Den oprindelige Paul Young i bandet
(som åbenbart havde en eller anden forbindelse til Mike & The Mechanics)
døde tilsyneladende sidste år, og er nu blevet afløst af Paul Young (den
mest kendte). Det er i hvert fald forstår jeg forstår det. Nogen der kan
kaste yderligere lys over mysteriet?

Amazing Pudding.

Fra : Lars Nielsen

Dato : 11-06-01 16:20

"Erland Hansen" <KEKH@Worldonline.dk> wrote in message
newsSU6.3332$rs4.641902@news010.worldonline.dk...
> [...]
er
> han ikke. Hjælp mig, for jeg er lidt forvirret!

Der er (eller rettere var) 2 sangere med navnet Paul Young. Den ene var
bla. medlem af gruppen Mike & The Mechanics indtil sin død for ca. et år
siden. Den anden lever stadig i bedste velgående og er nok mest kendt
for hits fra 80'erne og starten af 90'erne, bla. 'Everytime You Go
Away', 'Whereever I Lay My Hat (That's My Home)' samt duetten 'Senza Uno
Donna' (med Zucchero).

Iflg. <http://www.paul-young.org/> er/har de begge været tilknyttet SAS
Band:

SAS Band (Spikey's All Stars)
Spike Edney, Chris Thompson, Mark Shaw, Both Paul Youngs, Arthur Brown,
Leo Sayer, Richard O'Brian, Tom Robinson, Tony Hadley, Fish, Roy Wood,
Roger Taylor, Jamie Moses, Elizabeth Antwi, Damon Hill, Mark Brzezicki,
Andy Bush, Steve Hamilton, Andy Duncan, Johnny Marter, Neil Murry, Josh
Phillips, Steve Stroud, Laurie Wisefield, Susie Webb, Zoe Nicholas, Katy
Kissoon, Helen Hampton, Simon Hart.

Jeg forstår godt forvirringen ....

- Lars

--
Fjern 'fjerndette_' ved direkte emailsvar.

Pet Shop Boys på nettet:
<http://petshopboys.homepage.dk/>

Fra : Erland Hansen

Dato : 11-06-01 17:21