Ladelampen gløder svagt
Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 17-11-05 13:19

Her i den mørke tid har jeg bemærket at min ladelampe gløder svagt under
nedbremsning og når jeg holder i tomgang og aktiverer en af bremserne. Det
er ikke hver gang, men når det er, er det altid sammen med en bremse. Jeg
har forsøgt mig med at adskille, rense og vaselineforsegle alle multistik
under tanken, uden at det hjælper. Er der blot et multistik jeg har overset
(instrumentpanelet eller et sted i kåben foran) eller skal jeg til at jage
stelforbindelser? Eller er der en anden klassisk forklaring som min
halvgamle Altzheimer Light -ramte hjerne ikke kan huske?

Ladelampen fungerer helt normalt ved start og stop af motoren, og med langt
kraftigere lysstyrke.

Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : p.jarnbak

Dato : 17-11-05 14:43

"Jørgen Mangor Iversen" <joergen.iversen@leo-pharma.com> wrote in message
> [...]
> halvgamle Altzheimer Light -ramte hjerne ikke kan huske?
>
> Ladelampen fungerer helt normalt ved start og stop af motoren, og med

Det er normalt hvis det er en ældre k100 og den ikke har fået monteret det
kit
der hindre at ladelampen lyser svagt altid.Det er service bulletin 61 021 89
(2354)
issue april 1989.Du kan læse mere her:
http://www.ibmwr.org/ktech/charge-light-glow.shtml
Hilsen Palle.

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 18-11-05 13:24

"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> kit
> der hindre at ladelampen lyser svagt altid.Det er service bulletin 61 021

Tusind tak for svaret. Der burde jeg have slået op før jeg spurgte.
/Jørgen