Er alle muslimer intinbarberet?
Fra : Brokrøv

Dato : 17-11-05 12:21

Jeg havde den store fornøjelse af at have et forhold til en tyrkisk
pige. Hun var barberet, og det var ifølge hende, en fuldstændigt
naturlig ting for kvindelige muslimer, så snart de nåede giftealderen.

Det var rart - og udover dette, var det en seksuel oplevelse udover det
almindelige, at have et forhold til en muslimssk pige.

Jeg gætter på at flere af de kvindelige læsere i gruppen (der er sikkert
ikke mange muslimer, der ytrer sig herinde) er bedre orienteret om
muslimske pigers holdning til intimbarbering - kan nogen be/afkræfte om
pigerne generelt barberer sig, så snart de er nået over teenagealderen?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-11-05 21:46

"Brokrøv" <no@mail.please> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det var rart - og udover dette, var det en seksuel oplevelse udover det
> almindelige, at have et forhold til en muslimssk pige.

Både Hinduer og Muslimer barberer sig under armene og i skridtet når de
bliver gift eller voksne og der er ikke i noget seksuelt med i det.

Fra : Brokrøv

Dato : 17-11-05 22:13

Poul Nielsen skrev:

> Både Hinduer og Muslimer barberer sig under armene og i skridtet når de
> bliver gift eller voksne og der er ikke i noget seksuelt med i det.

Det har da vel noget med seksualitet at gøre, vil jeg mene.

Fra : Tony

Dato : 18-11-05 00:01

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Brokrøv" <no@mail.please> skrev i en meddelelse

> Både Hinduer og Muslimer barberer sig under armene og i skridtet når de
> bliver gift eller voksne og der er ikke i noget seksuelt med i det.

Selvfølgelig er der ikke noget seksuelt med i det, når det drejer sig om
Hinduer og Muslimer. -- Det er udelukkende for at undgå at få fladlus.

Tony

Fra : Brokrøv

Dato : 18-11-05 00:40

Tony skrev:

> Selvfølgelig er der ikke noget seksuelt med i det, når det drejer sig om
> Hinduer og Muslimer. -- Det er udelukkende for at undgå at få fladlus.

Nej hvor morsomt. Man kunne vel dårligt forvente mere af en, der ikke
engang har lært at bruge de mest simple henvisninger til brugen af usenet.

Fra : Tony

Dato : 18-11-05 08:47

> Nej hvor morsomt. Man kunne vel dårligt forvente mere af en, der ikke
> engang har lært at bruge de mest simple henvisninger til brugen af usenet.

Hva' brokker røven sig over ?

Tony

Fra : sdsf

Dato : 18-11-05 10:04

Brokrøv skrev:

> Nej hvor morsomt. Man kunne vel dårligt forvente mere af en, der ikke
> engang har lært at bruge de mest simple henvisninger til brugen af usenet.
Det er meget sandsynlig at "leveregler" som intimbarbering er opstået
af praktiske årsager, og er blevet flettet ind i religion.
Det er der mange eksempler på.

Barbering er 100% effektiv mod lus!

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-11-05 10:10

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Det er meget sandsynlig at "leveregler" som intimbarbering er opstået
> af praktiske årsager, og er blevet flettet ind i religion.
> Det er der mange eksempler på.
>
> Barbering er 100% effektiv mod lus!

Der er vel heller ikke noget specielt seksuelt ved, at de fleste europæere
barberer kinderne og hagen?

Per V.

Fra : sdsf

Dato : 18-11-05 10:28

Per Vadmand skrev:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Der er vel heller ikke noget specielt seksuelt ved, at de fleste europæere
> barberer kinderne og hagen?
>
> Per V.

Jeg tror barbering i ansigtet har noget med sex at gøre.
Grunden til at jeg selv barberer mig i ansigtet er, at jeg har erfaret
at det giver mig større sucess hos kvinder. Når jeg ikke jagter
kvinder lader jeg ofte skæget gro, og det er da meget sjovt til en
afveksling.

Hvis nu man forestillede sig at alle mænd var barberede,
så er der ingen tvivl om at det ville være en fordel at få skægvækst.
Fordi det nu er det specielle og interessante.

En slags frekvensafhængig selektion.

Fra : PerX ...

Dato : 20-11-05 00:21

In article <437cec28$0$41146$14726298@news.sunsite.dk>, 555@get2net.dk
says...

> "Brokrøv" <no@mail.please> skrev i en meddelelse

> Både Hinduer og Muslimer barberer sig under armene og i skridtet når de
> bliver gift eller voksne og der er ikke i noget seksuelt med i det.

Hey, der er jo en anden løsning: Hvis kvinderne barberede sig på hovedet
så var der ingen grund til at bruge et tørklæde?

(Ikke at hår nævnes i koranen, men det er jo en anden sag)

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 17-11-05 22:07

Kan (desværre) ikke svare på det konkrete spm.
Du kan læse mere om kulturen i "Ære og Skam" af Naser Khader.

Fra : Anita

Dato : 18-11-05 00:06

Jens Rasmussen <no@way.dk> skrev:
> Kan (desværre) ikke svare på det konkrete spm.
> Du kan læse mere om kulturen i "Ære og Skam" af Naser Khader.

Men jeg mener/husker ikke at der er spor om intimbarbering. Så det ville nok
være spild af tid at pløje den bog med det formål alene.

Venligst Anita

Fra : Janner

Dato : 18-11-05 08:40

Det er for at tilkendegive deres mening : " NO BUSH ! "

Fra : sdsf

Dato : 18-11-05 11:25

Brokrøv skrev:
> [...]
>
> Det var rart - og udover dette, var det en seksuel oplevelse udover det
> almindelige, at have et forhold til en muslimssk pige.

Jeg tror gerne at det var en oplevelse ud over det sædvanlige,
men jeg tror derimod ikke at det har noget som helst med hendes
religion at gøre.
Jeg har aldrig selv haft noget med en tyrkisk pige at gøre,
men jeg har venner som har, og de fortæller alle samme historie
om usædvanlig stor kønsdrift.

Tyrkiske kvinder har ofte kraftigere behåring i ansigtet, og
det kan skyldes at de måske har et højere testosteron niveau.
Et højt testosteron niveau bevirker mere skægvækst,
stærkere kønsdrift, og aggressiv adfærd.
Det stemmer rimeligt overens med mine erfaringer med tyrkere.

Fra : Brokrøv

Dato : 18-11-05 16:18

sdsf skrev:

> [...]
> stærkere kønsdrift, og aggressiv adfærd.
> Det stemmer rimeligt overens med mine erfaringer med tyrkere.

I min erfaring (som dog ikke tæller mere end et tilfælde), passer det
glimrende overens med det du fortæller. Stor kønsdrift, mere afslappet
og åben i sit behov...og hidsigheden.....

Der er nu flere forskelle end de åbenlyse på piger fra de forskellige
områder. Jeg tror piger fra sydeuropa/mellemøsten er mere disponeret for
at blive kraftige...

Mht. til muslimske pigers fjernelse af hår, så var der én der fortalte
mig, at det skulle være et symbol på renhed, samt at der står noget i
koranen om, at man bør fjerne hår inden man skal ligge med sin partner,
måske for at vise respekt og imødekommenhed?

Fra : Tony

Dato : 19-11-05 00:13

> [...]
> koranen om, at man bør fjerne hår inden man skal ligge med sin partner,
> måske for at vise respekt og imødekommenhed?

Luk røven perkerknepper.

Bare for at bruge dit eget sprog.

Tony