Mail i Tiger og ikon i dock
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-11-05 10:29

Hej,

Når Mail kører i Panther og der kommer en ny mail, så kommer der en
lille rød cirkel på ikonet for Mail nede i docken. Det sker bare ikke
altid med Mail i Tiger. Er det mon en kendt bug, eller er det kun hos
mig, at det er galt?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kell Christensen

Dato : 18-11-05 12:57

> [...]
> lille rød cirkel på ikonet for Mail nede i docken. Det sker bare ikke
> altid med Mail i Tiger. Er det mon en kendt bug, eller er det kun hos

Hvornår har du sidst skiftet farvepatron?

Ikke noget galt i min Tiger - hvad det angår.
Hent iøvrigt MailCountX - alletiders...

Kell

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-11-05 19:25

Kell Christensen skrev:

> Hvornår har du sidst skiftet farvepatron?

Øhh...

> Ikke noget galt i min Tiger - hvad det angår.

Mærkeligt. Det sker også, at ikonet i docken afslører, at der er
kommet en ny mail, men det sker langt fra altid.

> Hent iøvrigt MailCountX - alletiders...

Tak. Det vil jeg lige tjekke ud.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kell Christensen

Dato : 18-11-05 23:06

> Øhh...

Nå, nej, Mail bruger vist ikke farvepatroner

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-11-05 23:26

Kell Christensen skrev:

> Nå, nej, Mail bruger vist ikke farvepatroner

:)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 18-11-05 17:53

> [...]
> lille rød cirkel på ikonet for Mail nede i docken. Det sker bare ikke
> altid med Mail i Tiger. Er det mon en kendt bug, eller er det kun hos

Ingen problemer her; der kommer stadig en rød bold med antallet af nye
mails.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-11-05 09:09

> [...]

> lille rød cirkel på ikonet for Mail nede i docken. Det sker bare ikke
> altid med Mail i Tiger. Er det mon en kendt bug, eller er det kun hos

hvis du genstarter Dock.app imens Mail.app er åben kommer status for
ulæste mails ikke frem i Dock.app, før du også genstarter Mail.app. Er
det det du oplever?

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-11-05 12:41

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> hvis du genstarter Dock.app imens Mail.app er åben kommer status
> for ulæste mails ikke frem i Dock.app, før du også genstarter
> Mail.app. Er det det du oplever?

Så skal det være fordi at Dock.app genstarter af en eller anden
grund, men det har jeg nu ikke observeret, at den gør.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-11-05 16:35

On 2005-11-19 12:40:50 +0100, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> said:

> Så skal det være fordi at Dock.app genstarter af en eller anden grund,
> men det har jeg nu ikke observeret, at den gør.

Du skal nok opdage hvis den genstartes. Jeg har aldrig oplevet det
fenomen du beskriver uden Dock'en har været genstartet. Har du
installeret obskure 3.parts bundles i mail.app?

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-11-05 00:25

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> Du skal nok opdage hvis den genstartes.

Ja, det vil jeg også mene, for så forsvinder docken vel
kortvarigt. Det skal dog siges, at det faktisk ikke er på min
egen Mac, jeg oplever det. Det sker på en kollegas PowerBook
og jeg vil lige prøve at høre hende, om hun har set docken
forsvinde engang imellem, men jeg tvivler nu, for så ville hun
sikkert have nævnt det.

> Jeg har aldrig oplevet det fenomen du beskriver uden Dock'en
> har været genstartet.

Bruger sjældent Mail på min egen Mac, så jeg har ikke den store
erfaring med Mail i Tiger.

> Har du installeret obskure 3.parts bundles i mail.app?

Nej, der er ikke installeret noget 3. parts på hendes PowerBook.

--
Hilsen
Madsen