Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto
Fra : Lillian Sivertsen

Dato : 17-11-05 01:30

Her er henvisningen til min hjemmeside
www.familiefoto.webbyen.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-11-05 09:25

Lillian Sivertsen wrote:

> Her er henvisningen til min hjemmeside
> www.familiefoto.webbyen.dk

Stop nu med dit reklame-spam...!

Det er en hovedregel, at nyhedsgrupperne i dk.hierarkiet er ikke beregnet
til køb/salg/bytte annoncering.

Der findes dog nogle få markedsgrupper, hvor der godt må annonceres med
køb/salg/bytte.

Læs om korrekt brug af nyhedsgrupperne på www.usenet.dk - der kan du også
se hvilke grupper du kan/må reklamere i...

Sendt cc til "Lillian Sivertsen" <oz1klx@stofanet.dk>

FUT: news:dk.admin.netikette

Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-05 11:30

"Lillian Sivertsen" <oz1klx@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Her er henvisningen til min hjemmeside
> www.familiefoto.webbyen.dk

Du har en utrolig uinteressant hjemmeside der mest af alt minder om noget
jeg sidst så tilbage i ´80-erne - og de 5 "billeder" i dit galleri
berettiger næppe, at du linker til hele dit reklame-gejl her i gruppen.

Hilsen Palle

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-05 20:11

Verdens mest opfindsomrige overskrift nogensinde set i en foto gruppe )

Poul B-H