Bedste franske køkken i Århus
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-11-05 00:04

Har kigget i telefonbogen efter Le Canard, men den er tilsyneladende
lukket (?). Søger derfor et alternativ i Århus. Helst med à la carte
retter, men en god menu kan da osse gå an
Restaurant, bistro eller evt. hotelrestaurant. Omgivelserne er ikke så
vigtige, som det der kommer på bordet.
Bedste er måske også det dyreste, men den afvejning foretager jeg selv
efter at have konsulteret "muldvarpeskindet"

--
v.h.
Mich.

Fra : Jette

Dato : 17-11-05 16:00

Ja, Le Canard er lukket. Prøv f.eks. http://www.hotelphilip.dk/

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-11-05 23:13

Jette <jehandersen_sletdette@hotmail.com> wrote:

> Ja, Le Canard er lukket.

Tak for dit svar, Jette. Kørte forbi for nylig i Frederiksgade, og der
er vist noget med et asiatisk spisested? Eller er det måske ikke på
samme adresse? Nå, det er nu osse lige meget, men kun for at illustrere,
at jeg skam har gjort en indsats

>Prøv f.eks. http://www.hotelphilip.dk/

Har kigget på det, tak for henvisningen. Desværre er det nok ikke lige
det, vi søger.

Flere input er velkomne.

--
v.h.
Mich.

Fra : Jette

Dato : 18-11-05 14:38

> [...]
> at jeg skam har gjort en indsats

> Har kigget på det, tak for henvisningen. Desværre er det nok ikke lige

Ah, hvis du har været i Frederiksgade, så har du også været i nærheden af
http://www.dauphine.dk/. Måske det var noget?

Vh/ Jette