Vejret...
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 16-11-05 21:34

Hejsa.
Jeg havde tidliger et link, til en hjemmeside hvor man kunne se vejret i
Alanya.
Er der nogen der kan hjælpe mig med det!!!!

Thomas

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-11-05 21:49

www.dmi.dk

Fra : Erik Rasmussen

Dato : 16-11-05 21:53

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:437b97c7$0$38715$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hejsa.
> Jeg havde tidliger et link, til en hjemmeside hvor man kunne se vejret i
> Alanya.
> Er der nogen der kan hjælpe mig med det!!!!

DMI.dk har link til verdensvejr og ferievejr mm

vh ER

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-11-05 22:09

Hej

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote:

>Jeg havde tidliger et link, til en hjemmeside hvor man kunne se vejret i
>Alanya.

Vejret på de mest alm. feriesteder, hedrunder Alanya:

www.melby.dk/vejret.htm

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 17-11-05 05:58

On Wed, 16 Nov 2005 21:34:16 +0100, "Thomas & Camilla"

Her er en rigtig god side:
http://danish.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=alanya

Mogens

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 17-11-05 18:16

Hej Mogens.
1000 Tak for hjælpen. Det var lige den jeg ledte efter. Også stor tak til
jer andre.

Thomas

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-11-05 10:52