varme i top af radiator
Fra : Per H

Dato : 16-11-05 21:21

Hvad er grunden til at jeg kun har varme i toppen af radiatoerne ca
10 cm. Det er oliefyr. og pumpen kører på 3 /3

Vh Per

Fra : Leonard

Dato : 16-11-05 21:25

Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

>Hvad er grunden til at jeg kun har varme i toppen af radiatoerne ca
>10 cm. Det er oliefyr. og pumpen kører på 3 /3

Dine termostater virker!
--
Leonard
http://rasmusmaler.dk/ - hvis du skal have malet

Fra : Per H

Dato : 16-11-05 22:18

On Wed, 16 Nov 2005 21:25:21 +0100, Leonard <usenet@leonard.dk> skrev:

>Dine termostater virker!

ja lige med untagelse af 1, som må maseres, eller udskiftes.

Vh Per

Fra : Uni Bull

Dato : 16-11-05 22:21

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> ja lige med untagelse af 1, som må maseres, eller udskiftes.

Bemærk at Leonards post ikke var et spørgsmål, men en konstatering
af at dine termostater virker... Det er altså helt korrekt at dine
radiatorer
kun er varme øverst oppe...

....bare lige for at feje evt. misforståelse raf banen...
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : *** Calle ***

Dato : 16-11-05 21:47

Per H wrote:
> Hvad er grunden til at jeg kun har varme i toppen af radiatoerne ca
> 10 cm. Det er oliefyr. og pumpen kører på 3 /3

Det er det der skal til lige nu, for at dit rum kan holde den temperatur
termostaten er sat på.
Bliver det koldere, bliver de nok varere længere ned, da der jo skal afgives
mere effekt til rummet
--
*** Calle ***