Madonna
Fra : Holst

Dato : 16-11-05 16:13

Confessions on a Dancefloor kom endelig med posten i dag.

Hvad er I andres vurdering af dette album.

Jeg synes, hun styrer for vildt. Det er helt klart det bedste siden Ray
of Light. Madonna er lidt op og ned, men dette album er helt klart op.

Fra : Søren Blom

Dato : 16-11-05 17:20

"Holst" <newsnov05@shelter.dk> skrev i

> [...]
>
> Jeg synes, hun styrer for vildt. Det er helt klart det bedste siden Ray of
> Light. Madonna er lidt op og ned, men dette album er helt klart op.

Helt Enig, det er et rigtig godt album.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 16-11-05 17:39

Holst <newsnov05@shelter.dk> wrote in news:437b4c79$0$8862
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [...]
>
> Jeg synes, hun styrer for vildt. Det er helt klart det bedste siden Ray
> of Light. Madonna er lidt op og ned, men dette album er helt klart op.

Og gæt hvad der allerede ligger i dk.binaer.musik
--
The Nameless Dude

Fra : Søren Blom

Dato : 16-11-05 17:55

"The Nameless Dude" <nom@il.adress> skrev

> Og gæt hvad der allerede ligger i dk.binaer.musik

altså, du kunne ikke dy dig

Fra : The Nameless Dude

Dato : 17-11-05 13:44

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in news:437b6444$0$151
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "The Nameless Dude" <nom@il.adress> skrev

> altså, du kunne ikke dy dig

Jeg synnes bare det er faens hurtig den er kommet op, specielt
med alle de covers og det hele.
Så den da godt nok som promo andetsteds for godt og vel 3 uger siden.

--
The Nameless Dude

Fra : Holst

Dato : 16-11-05 18:00

The Nameless Dude wrote:

> Og gæt hvad der allerede ligger i dk.binaer.musik

En masse ulovlig musik? Gættede jeg rigtigt? Hvad har jeg vundet?

Fra : Jacob E.

Dato : 16-11-05 20:58

Holst wrote:

> En masse ulovlig musik?

ULOVLIG MUSIK???? Det må jeg høre!!!

/Jacob E.

Fra : Martin

Dato : 17-11-05 13:25

Hej
Holst wrote:
> Hvad har jeg vundet?

En pose jord og en hvid pind.
Kan evt. suppleres med en gratis svømmetur til Amerika og tilbage igen.

Mvh
Martin

<http://newscheck.trutter.dk/20051117122448@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.