Opfølgning væk i outlook?
Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 16-11-05 16:14

Hej

Jeg bruger outlook 2003, og i den forbindelse, har jeg nogle foretrukne
mapper i ve. spalte. Her var der tidligere en der hed Opfølgning, hvor
emails der blev markeret med et flag, automatisk fremstod i.

Denne mappe er nu væk, og den er heller ikke at finde i private mapper,
eller nogen af de andre steder. Jeg savner virkelig denne funktion, så hvis
der er en der ved hvordan jeg får den til at virke igen, så sig gerne til...

Lars

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 17-11-05 09:09

> [...]
> eller nogen af de andre steder. Jeg savner virkelig denne funktion, så
> hvis der er en der ved hvordan jeg får den til at virke igen, så sig gerne

Fandt et svar andetsted... man kan højreklikke på "Søge mappe" og tilføje en
ny, alt efter hvad man vil have fremhævet.... lækker funktion :)

Lars