Send-To - mail funktion
Fra : Jesper

Dato : 10-06-01 18:39

Hejsa

Er der nogen der ligger inde med en stump kode hvormed man kan lave en
"Send-To" funktion der eksempelvis laver en fil-attachment udfra en stump
SQL kode, opretter en mail og vedhæfter filen til mailen. Dette er ret nemt
i Access, men hvordan fungerer dette i VB.

--- Jesper ---

Fra : @sbjørn

Dato : 12-06-01 10:41

Jeg har postet koden til at sende en mail fra vb i <news:dk.binaer>

@sbjørn Sloth Tønnesen