Joss Whedon er Gud !!!
Fra : Mogens L

Dato : 16-11-05 00:04

Kommer lige fra snigpremiere på Serenity....

Den film er for feeeeeed...Især må dialogen fremhæves, fantastisk godt
skrevet..
Endelig en film med skide god action, hvor man rent faktisk føler noget
for karaktererne og hvor historien har noget på hjerte

Se den når den får premiere, det har den fortjent.

mvh.

Mogens L.
"I aim to misbehave"

Fra : HC

Dato : 16-11-05 00:11

"Mogens L" <teater-lyd@_________ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for karaktererne og hvor historien har noget på hjerte
>
> Se den når den får premiere, det har den fortjent.

DAMN STRAIGHT! =D

HC

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 16-11-05 00:40

On Wed, 16 Nov 2005 00:11:23 +0100, "HC" <admin@coolcomics.dk> wrote:

>DAMN STRAIGHT! =D

Lad os håbe, at "Firefly"s dvd-succes og nu denne fantastiske film kan
puste liv i serien igen.

--
mvh Niels Søndergaard

"Happiness in intelligent people is the rarest thing I know."
Hemingway

Fra : HC

Dato : 16-11-05 17:06

> Lad os håbe, at "Firefly"s dvd-succes og nu denne fantastiske film kan
> puste liv i serien igen.

Det tvivler jeg stærkt på... Filmen klarer sig af pokker til i biograferne i
USA - og det er jo nok dét der i sidste ende kan influere en flok 'suits'...

Men man ved jo aldrig.

HC

Fra : PerX ...

Dato : 16-11-05 20:26

In article <437b58f6$0$8824$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
admin@coolcomics.dk says...

> Det tvivler jeg stærkt på... Filmen klarer sig af pokker til i biograferne i
> USA - og det er jo nok dét der i sidste ende kan influere en flok 'suits'...
>
> Men man ved jo aldrig.

Jeg læste nogle artikler om films indtjeningen over there. Af de penge
en film tejner ind så er det efterhånden kun omkring 20% der kommer fra
biografen (i 1948 var det 100% !) - den største del kommer fra "home
entertainment" som fx er DVD salg, og ikke mindst DVD udlejning som er
meget større i Usa da det er meget billigere end her hjemme. Så kan det
evt være merchandising, hvad jo nok er lidt begrænset med Serenity,
selvom man kan jo købe personerne som action figurer - og der er også
lavet 3 tegneserier (som foregår mellem hvor serien sluttede og filmen
begynder)

Men altså hvis den sælger helt vildt på DVD kan der komme mere. Om det
så bliver til biografen eller noget andet er ikke til at sige. Men flere
og flere af selskaberne er så småt begyndt at producere ting direkte til
DVD - dvs, ikke film som man mener blev for dårlige til biografen, men
ting som er direkte beregnet til DVD uden om bio og tv. Who knows.

Fra : HC

Dato : 16-11-05 21:49

> [...]
> DVD - dvs, ikke film som man mener blev for dårlige til biografen, men
> ting som er direkte beregnet til DVD uden om bio og tv. Who knows.

Ja, den vej ville jeg da også selv gå hvis jeg var filmproducent.. Det er
pissedyrt at få en film op i biografen - hvis distributøren i det hele taget
vil godtage den.. Så skide være med det - ud med det på DVD.. Meget
billigere\nemmere at håndtere, og mere umiddelbar indtjening.

HC

Fra : Lars

Dato : 16-11-05 17:21

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lad os håbe, at "Firefly"s dvd-succes og nu denne fantastiske film kan
> puste liv i serien igen.
>
> --
jeg købte serien uden så meget som at have set 5 sek. af den. Og jeg blev
ikke skuffet, han kan altså bare et eller andet den kære Joss. Og uha hvor
skal jeg ind og se filmen, så hvis jeg troede at det kunne hjælpe på en
mulig genoptagelse af serien, så skulle jeg nok også den igen og så igen

mvh
Lars

Fra : Klaus G.

Dato : 17-11-05 05:42

> Lad os håbe, at "Firefly"s dvd-succes og nu denne fantastiske film kan
> puste liv i serien igen.

Spoiler længere nede....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mere spoiler plads....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jeg ved ikke hvor nemt det bliver at køre historien videre, for Serenity
lægger ligsom låg på plottet, da man finder ud af hvorfor River er blevet
bims. Nogle hovedpersoner dør også. Men så alligevel. Det skal ikke undre
mig at de finder et eller andet nyt plot, måske Mal har en meget skummel
fortid, og blah blah blah, og midt i forvirringen vender de døde
personer(Wash. og Shepherd) tilbage. Nu vi snakker om Shepherd, ham fik vi
aldrig noget afvide om...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 17-11-05 15:48

> [...]
> for karaktererne og hvor historien har noget på hjerte
>
> Se den når den får premiere, det har den fortjent.

Hvor kan man se den i København/Nordsjælland? Er det bare min forkølelse der
har gjort mig retarderet mht. brug af www.biobooking.dk eller går den der
bare ikke?

Mvh. Martin

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-11-05 15:49

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> writes:

> Hvor kan man se den i København/Nordsjælland? Er det bare min forkølelse der
> har gjort mig retarderet mht. brug af www.biobooking.dk eller går den der
> bare ikke?

Ikke endnu. Marketing i USA og nu Danmark har været baseret på
snigpremierer. Det er billigt og ser ud til at virke

Den har premiere den 25., mener jeg.
--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 17-11-05 15:56

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke endnu. Marketing i USA og nu Danmark har været baseret på
> snigpremierer. Det er billigt og ser ud til at virke
>
> Den har premiere den 25., mener jeg.

Superb

Men hvornår mon de starter billet forsalget så? Nu må jeg altså ind og se om
der er noget om snakken

Mvh. Martin

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-05 19:44

In article <437c99ee$0$8768$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
prodox_dk@hotmail.com says...

> "Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Superb
>
> Men hvornår mon de starter billet forsalget så? Nu må jeg altså ind og se om
> der er noget om snakken

På tirsdag vist.

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-05 19:44

In article <437c980f$0$8794$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
prodox_dk@hotmail.com says...

> "Mogens L" <teater-lyd@_________ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man se den i København/Nordsjælland? Er det bare min forkølelse der
> [...]

Det er dem som er retarderet - de fleste af dem sætter den først op i
næste uge (Metronom, Palads, Cinemaxx i kbh området)