Lysdæmper
Fra : Mikael Knudsen

Dato : 15-11-05 23:32

Er der en der kan fortælle mig hvad foreskellen er på de 2 øverste touch
lysdæmpere
http://www.elstikken.dk/index.php?menupunkt=butikken&menu1=2&menu2=19

Udover prisen altså

Mvh
Mikael

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 16-11-05 00:48

"Mikael Knudsen" <Fuck@spammer's.d> skrev i en meddelelse
> Er der en der kan fortælle mig hvad foreskellen er på de 2 øverste touch
> lysdæmpere
> http://www.elstikken.dk/index.php?menupunkt=butikken&menu1=2&menu2=19
>
> Udover prisen altså

Den ene er en impulsgiver.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Benny Andersen

Dato : 16-11-05 09:18

On Tue, 15 Nov 2005 23:32:08 +0100, "Mikael Knudsen"
<Fuck@spammer's.d> wrote:

>Er der en der kan fortælle mig hvad foreskellen er på de 2 øverste touch
>lysdæmpere
>http://www.elstikken.dk/index.php?menupunkt=butikken&menu1=2&menu2=19

Som dette antyder:
http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/97954_01.pdf
Er en impulsgiver blot en speciel kontakt som kan give impuls til en
touch lysdæmper (den dyre).

--
Mvh Benny Andersen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 16-11-05 12:35

"Mikael Knudsen" <Fuck@spammer's.d> skrev i en meddelelse
> Er der en der kan fortælle mig hvad foreskellen er på de 2 øverste touch
> [...]
Du kunne også købe nr.: 6606 og 5282 hos H-N så havde du fjernbetjent lys.
Det har jeg gjort overalt i mit hus og det er dejligt omend lidt dyrere.
Men de 20,- pr lysdæmper er jo ikke en "herregård"

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005