Fejl i SWAT 4?
Fra : Paminu

Dato : 15-11-05 22:20

Det lader til at man ikke kan gennemføre 2 bane i SWAT4. Jeg har fundet
gidslet i kælderen, skudt den fede skallede mand og en anden mand. Jeg har
så fundet hende det ligger og ømmer sig med en maske. Jeg har også fundet en
sur gammel dame som man ikke kan gøre noget ved.

Er der nogen som ved om der findes en patch så man kan gennemføre bane 2?

Fra : Colzen

Dato : 16-11-05 10:59

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en sur gammel dame som man ikke kan gøre noget ved.
>
> Er der nogen som ved om der findes en patch så man kan gennemføre bane 2?
Du kan godt gøre noget ved den sure gamle dame.
Giv hende en granat, flashbang eller noget CS gas, så begynder hun at lytte
og du kan give hende håndjern på.

Mvh
Colzen

Fra : Paminu

Dato : 16-11-05 14:47

"Colzen" <colzen@colzenKOEN.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du kan godt gøre noget ved den sure gamle dame.
> Giv hende en granat, flashbang eller noget CS gas, så begynder hun at

ok det må næste svarer til en bug i spillet, "red den gamle dame ved at
smide en granat i hovedet på hende" ud med det møgspil.

Fra : Martin

Dato : 16-11-05 15:12

> ok det må næste svarer til en bug i spillet, "red den gamle dame ved at
> smide en granat i hovedet på hende" ud med det møgspil.

skrev du bare for at brokke dig over et spil ??

så gå evt. ind på deres forum side,der får du måske mere respons på brok !?

Martin

Fra : Paminu

Dato : 16-11-05 16:42

Martin wrote:

> skrev du bare for at brokke dig over et spil ??

Det kan du tror jeg må af med noget af min frustration over noget så
tåbeligt, fandens til makværk!

Fra : Intet Navn

Dato : 16-11-05 17:38

"Paminu" <jadajada@asd.com> wrote in message
> Martin wrote:

> Det kan du tror jeg må af med noget af min frustration over noget så
> tåbeligt, fandens til makværk!

Eftersom 'reglerne' i spillet jo er at alle du møder skal pacificeres
behørigt, så er det jo meget rimeligt at du skal bruge de nødvendige
magtmidler når hende den gamle sure mokke nu modsætter sig at blive lagt i
håndjern..?! - Eller er det kun mig der synes at det virker nogenlunde
konsistent og fornuftigt?

/claus

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 16-11-05 18:41

> [...]
> magtmidler når hende den gamle sure mokke nu modsætter sig at blive lagt i
> håndjern..?! - Eller er det kun mig der synes at det virker nogenlunde

Han kan sguda også bare bruge den dér peberspray?!!!

Fra : Peter Larsen

Dato : 16-11-05 19:54

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message

> Han kan sguda også bare bruge den dér peberspray?!!!

Hvis det er en ældre dame, mon så ikke lidt høj råben og et fastgreb ville
kunne gøre det? Eller skal man sætte deres liv på spil?

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 16-11-05 21:02

> Hvis det er en ældre dame, mon så ikke lidt høj råben og et fastgreb ville
> kunne gøre det? Eller skal man sætte deres liv på spil?

Mener da ikke man kan tage fat på gidslerne... Jeg ville sgu gi' hende noget
peber, så kan jeg også få udløst noget virtuelt hævn over gamle fru Madsen

Fra : Intet Navn

Dato : 17-11-05 00:04

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> wrote in message

*Noterer sig svarene til sit indlæg, noterer "Paminu" som en gnaven gammel
M/K der ikke lytter til fornuft, tager ladegreb på taser'en...*

/claus

Fra : Silver

Dato : 16-11-05 20:09

"Paminu" <jadajada@asd.com> skrev i en meddelelse

> Det kan du tror jeg må af med noget af min frustration over noget så
> tåbeligt, fandens til makværk!

Hvis du nu lagde mærke til situationen vil du finde ud af at det er
seriemorderens mor som befinder sig i huset og hun vil så sandelig ikke bare
føje sig og derved lade de 'ubehøvlede kvajpander som ikke stiller skoene
før de går ind i huset' folk, finde hendes søn og arrestere ham.....

Så ja hun skal uskadeliggøres vha peberspray eller tasergun :)

Hygge.
Silver.

Fra : Bo Olesen

Dato : 17-11-05 11:30

> ok det må næste svarer til en bug i spillet, "red den gamle dame ved at
> smide en granat i hovedet på hende" ud med det møgspil.
Det er en del af spillet at nogle af personerne handler urationelt. Tag en
tåregasspray med, den kan du bruge flere gange.