navn på sang
Fra : Lasse

Dato : 15-11-05 21:33

Jeg mangler igen navnet på en sang. Det eneste jeg hørte var:

"I just wanna die in your arms"

"no promises"

"I don't wanna run away"

Jeg har søgt lidt på google, og diverse music charts, uden at blive ret
meget klogere :(

-Lasse

Fra : Bruno

Dato : 15-11-05 22:10

Lasse wrote:
> "no promises"

Her tænker jeg på Icehouse, Pat Benetar og Kate Bush.

> "I don't wanna run away"
>
> Jeg har søgt lidt på google, og diverse music charts, uden at blive ret
> meget klogere :(

Kan du ikke give en peger mht. stilart, sangerens køn, accent...

Mvh

Bruno

Fra : Lasse

Dato : 15-11-05 22:35

Det er ikke en sangerinde, og heller ikke hverken Icehouse eller Pat
Benetar. :(

Det er vidst en ret ny sang, i pop/rock genren.

Fra : lfcrules

Dato : 16-11-05 14:17

<snip>

Hej

Det må vist være Bryan Rice - No Promises. Kan findes på i hvert fald
tdcmusik til download og er også på soundtracket til Nynne

MVH

Jacob

Fra : Lasse

Dato : 16-11-05 20:49