GS500E motor
Fra : Leonard

Dato : 15-11-05 18:14

En kammerat står med en smadret GS500E motor fra 91.
Nu leder han efter en erstatningsmotor bl.a. i Tyskland, men hvilke
årgange kan han bruge uden problemer i det stel han har?

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : skod

Dato : 15-11-05 18:20

> En kammerat står med en smadret GS500E motor fra 91.
> Nu leder han efter en erstatningsmotor bl.a. i Tyskland, men hvilke
> årgange kan han bruge uden problemer i det stel han har?

Er ikke 100% på, at det faceliftede version fra 200x kan have ændret lidt
beslag og sån, men af de gamle er der ingen forskel udover at nyere har fået
malet motoren...

Fra : Anders Majland

Dato : 16-11-05 16:12

Da en GS500 er en relativt billig maskine er der måske ide i at købe en
(vel)kørende i tyskland istedet for at nøjes med en motor. Så har han større
sikkerhed for at motoren går godt inden han handler .... Og han kan køre den
hjem istedet for at betale dyr transport

Jeg ved ikke hvad en løs motor skal koste men her er en pæn sort
http://www.mobile.de/SIDQOcPqZRX8PR2BmQQzpMd1g-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1132157235A1LsearchPublicD1300IMotorbikeX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B25%81a-t-vCaMkMoSeSmVbZRZi_X_Y_x_ycosO~BSRA6D1300E23600EGS500DKRADEGS500HinPublicC200E24955A2A0A0A0ADA4/cgi-bin/da.pl?top=12&bereich=krad&id=11111111188049459&

der har gået 20000km til 1600euro

PS så overvejer jeg en tur til hamborg med trailer , og neumunster er lige
på vejen

Fra : Leonard

Dato : 16-11-05 21:46

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Da en GS500 er en relativt billig maskine er der måske ide i at købe en
>(vel)kørende i tyskland istedet for at nøjes med en motor. Så har han større

Sikkert en god ide, men det kommer jo anpå pengene ...

>PS så overvejer jeg en tur til hamborg med trailer , og neumunster er lige
>på vejen

Tak for buddet, men hvis det skal være, så har jeg en Transporter,
hvor der snildt kan stå en MC bagi
Den har faktisk allerede fragtet defekte Nimbus, Ducati og Suzuki over
Storebælt
Og så slipper man for den lave hastighed som traileren tvinger en til.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : skod

Dato : 16-11-05 22:27

> [...]
> Storebælt
> Og så slipper man for den lave hastighed som traileren tvinger en til.

80 + 30% + 3% rabat = 107. Det kan sådan en transporter da ikke køre uden
at larme helt vildt

Fra : Leonard

Dato : 17-11-05 10:20

"skod" <skodskod@yahoo.com> wrote:

>80 + 30% + 3% rabat = 107. Det kan sådan en transporter da ikke køre uden
>at larme helt vildt

De ørepropper der alligevel bruges når der køres MC, de virker skam
fint i Transporteren
Og så er der jo lige det ved det at de 30% kan man komme til at betale
ekstra for ... ifølge map24 er forskellen dog ikke betydelig, 2:39h
med 107 og 2:15 med 130 på motorvejen.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : skod

Dato : 17-11-05 15:51

> [...]
> Og så er der jo lige det ved det at de 30% kan man komme til at betale
> ekstra for ... ifølge map24 er forskellen dog ikke betydelig, 2:39h

nu ligger politiskolen jo heldigvis på den anden side af broen ikk

Fra : Leonard

Dato : 17-11-05 16:33

"skod" <skodskod@yahoo.com> wrote:

>nu ligger politiskolen jo heldigvis på den anden side af broen ikk

Og?
- jeg har kun fået hastighedsbøder i Jylland, så de må jo være hjemme
på weekend engang imellem

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Leonard

Dato : 20-11-05 15:51

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>PS så overvejer jeg en tur til hamborg med trailer , og neumunster er lige
>på vejen

Tak for tippet.
Vi kører til Neumunster og henter den på tirsdag.
Det bliver i VW Transporter, men hvis det er småting du skal have
fragtet ...

PS: Det er fint nok at skrive i din mailadresse at man skal se i din
signatur, når du ikke har nogen signatur.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/ :::

Fra : Anders Majland

Dato : 21-11-05 10:37

> Vi kører til Neumunster og henter den på tirsdag.
> Det bliver i VW Transporter, men hvis det er småting du skal have
> fragtet ...

God tur - jeg når ikke lige at få taget mig sammen inden da

> PS: Det er fint nok at skrive i din mailadresse at man skal se i din
> signatur, når du ikke har nogen signatur.

Sorry - det sker at jeg får den klippet ud.

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk