Harry Potter, Flammernes pokal, problem
Fra : Carsten

Dato : 15-11-05 17:19

Hej

En af mine drenge har købt det nye Harry Potter spil, men vi kan ikke
få det til at køre på vores fælles PC, fordi den skriver: "cd/dvd
emuleringssoftware fundet. Slå venligst al cd/dvd-emulierngssofware
fra og genstart spillet".

Jeg har været på EA-games hjemmeside for at se hvilke programmer der
er tale om, men jeg har ingen af dem intalleret mere. Men f.eks.
CloneCD kunne jeg kun afinstallere ved at slette den, der var ikke en
afinstallationsmulighed via Windows.
Vi kører forøvrigt Wndows XP

Er der nogen der ved hvordan jeg finder ud af hvilket program der
generer spillet?

På forhånd tak.

Carsten

Fra : Tina

Dato : 15-11-05 18:27

"Carsten" <CarstenHoybye_PedersenNoSpam@bbs.ida.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afinstallationsmulighed via Windows.
> Vi kører forøvrigt Wndows XP
>
> Er der nogen der ved hvordan jeg finder ud af hvilket program der

Har du mon deamon tools installeret??

Clonecd plejer at kan afinstalleres inde fra kontrolpanel under tilføj/fjern
programmer.

Tina

Fra : skibber

Dato : 17-11-05 14:42

On 15-11-2005 18:26:29, "Tina" wrote:

> [...]
>
>Har du mon deamon tools installeret??
>
>Clonecd plejer at kan afinstalleres inde fra kontrolpanel under tilføj/fjern

Har haft et hurtigt kik på potter
den køber jeg ikke,den tidligere var bedre.

ingen muse styring
ingen mulighed for at ændre styrings taster
ingen mulighed for ændre grafik
ingen mulighed for midtvejs save game

Så det er meget ringe med tilpasnings muligheder
grafisk indtryk af den lille bid jeg nåede at se var såmænd god

:-/