Peter Sommer "som man sir´"
Fra : Thomas Hansen

Dato : 15-11-05 16:51

Hej,

Nogle som ved hvordan jeg får fat i det nummer, eller denne koncert?

http://www.dr.dk/musik/rock/artikel/051012_peter_sommer_trax_live.asp

Fra : Hans Pedersen

Dato : 15-11-05 22:29

On Tue, 15 Nov 2005 16:51:27 +0100, "Thomas Hansen" <xxx@xyz.abc>
wrote:

>Nogle som ved hvordan jeg får fat i det nummer, eller denne koncert?

Jeg har den, sammen med Tina Dickow og Karens Trax koncerter. Hvis du
har et sted jeg kan uppe den, så kan du skrive til mig (emailen
virker).

--
Mvh. Hans Pedersen
Varde

Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-11-05 17:02

Hans Pedersen wrote:

> Jeg har den, sammen med Tina Dickow og Karens Trax koncerter. Hvis du
> har et sted jeg kan uppe den, så kan du skrive til mig (emailen
> virker).

uj vi andre vil da også gerne ha nallerne i dem :)

www.megaupload.com eller www.rapidshare.de tager imod filer og giver et
link

Fra : Peter Jensen

Dato : 21-11-05 21:11

(emailen virker) skriver du. Har forsøgt på følgende: h2ns@nospam.dk - men
den dur da ikke!! Jeg kunne godt tænke mig koncerten. Min ofir email virker,
bare fjern "removeme"

Fra : Hans Pedersen

Dato : 22-11-05 22:07

On Mon, 21 Nov 2005 21:10:51 +0100, "Peter Jensen"
<peter1969@removemeofir.dk> wrote:

> men den dur da ikke!!

Det tyder på at mine 6 års gratis email hos Tiscali er gået fløjten.
:D nospam@hanspedersen.dk bør så virke...

--
Mvh. Hans Pedersen
Varde

Fra : Morten H.

Dato : 15-11-05 22:35

Thomas Hansen skrev:

> Nogle som ved hvordan jeg får fat i det nummer, eller denne koncert?

Hvis det er duetten med simon kvamm, så giv mig en email adresse,
der virker, og jeg sender dig et link til en mp3.

/morten