Eve-Online grafikfejl ved login
Fra : Brian Lund

Dato : 15-11-05 13:36

Jeg er begyndt at spille Eve-online og har nu forsøgt at installere det på
min bærbare (IBM T23, P3 1,13 GHz, 640 MB RAM, 16 MB S3 SuperSavage/IXC
1014) men når jeg starter spillet ser login-skærmen helt forkert ud, der
løber striber skråt ned over billedet!

Maskinen er godt nok under minimum req. men så burde den vel melde fejl
istedet?

Nogen der har en idé hvordan jeg kan få det til at køre, hvis det altså er
muligt?

Det ser sådan ud:
http://img.photobucket.com/albums/v331/the-lund/hat.jpg

Brian

Fra : Peter Larsen

Dato : 15-11-05 15:10

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
> min bærbare (IBM T23, P3 1,13 GHz, 640 MB RAM, 16 MB S3 SuperSavage/IXC
> 1014) men når jeg starter spillet ser login-skærmen helt forkert ud, der

Grafikkortet.

> Maskinen er godt nok under minimum req. men så burde den vel melde fejl
> istedet?

Nej.

Fra : Allan

Dato : 15-11-05 16:43

du for ikke nogen nyere 3d spil til at køre ordenligt med det grafikkort
desværre

-Allan

Fra : Brian Lund

Dato : 15-11-05 23:58

> du for ikke nogen nyere 3d spil til at køre ordenligt med det grafikkort
> desværre

Planetside kører ellers "fint" - Dvs. det kører, men med skod FPS... ;)

Brian

Fra : Allan

Dato : 16-11-05 13:47

læg mærke til ordet ordenligt :) Alt kan vel teoretisk køres men med mindre
man er 80 år gammel tror jeg de færeste har tålmodigheden til det.

Fra : Brian Lund

Dato : 17-11-05 12:19

> læg mærke til ordet ordenligt :) Alt kan vel teoretisk køres men med
mindre
> man er 80 år gammel tror jeg de færeste har tålmodigheden til det.

Jeg er sådan set ligeglad om jeg så kun kunne spille eve med 3 fps på den
bærbare ;)
Så kunne jeg i det mindste lære skills og måske mine...

Brian

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 15-11-05 18:22

> [...]
> løber striber skråt ned over billedet!
>
> Maskinen er godt nok under minimum req. men så burde den vel melde fejl

Ikke nødvendigvis.

> Nogen der har en idé hvordan jeg kan få det til at køre, hvis det altså er
> muligt?

Minimum 64mb ram på grafikkortet førend du får eve til at køre
på en bærbar. Og det må _ikke_ være sharet ram.

/Kenneth Iversen

Fra : Brian Lund

Dato : 15-11-05 23:58

> Ikke nødvendigvis.

> Minimum 64mb ram på grafikkortet førend du får eve til at køre
> på en bærbar. Og det må _ikke_ være sharet ram.

Ok, så må jeg jo bare unlade at spille det på den bærbare... :(

Brian

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 16-11-05 10:49

> Ok, så må jeg jo bare unlade at spille det på den bærbare... :(

Ja medmindre du vil have ny bærbar, desværre.

Jeg kender en der købte en med 64mb på grafikkortet, udelukkende
til eve, men da det var sharet ram, var det ikke nok..træls

/Kenneth Iversen

Fra : Brian Lund

Dato : 16-11-05 12:23

> Ja medmindre du vil have ny bærbar, desværre.
>
> Jeg kender en der købte en med 64mb på grafikkortet, udelukkende
> til eve, men da det var sharet ram, var det ikke nok..træls

Hehe, så er det sgu billigere at køre remote desktop så ;)
Det bliver desværre ikke foreløbigt min SU tillader mig at opgradere!

Spiller kun eve på en trial account lige nu, men det ser sgu meget godt ud.

Brian

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 16-11-05 20:16

> Hehe, så er det sgu billigere at køre remote desktop så ;)
> Det bliver desværre ikke foreløbigt min SU tillader mig at opgradere!

Nej så kniber det lidt :)

> Spiller kun eve på en trial account lige nu, men det ser sgu meget godt
> ud.

Det er det også. Jeg har spillet det siden 2003 og jeg er stadig ikke træt
af det.

/Kenneth Iversen