Louise Frevert har ikke altid været imod f~
Fra : Henning

Dato : 15-11-05 12:36

http://louisefrevert.jeeh.dk/

Color Climax var nu ikke de dårligste pornofilm/blade *LOL*
L.F. har også medvirket i 5 lødige film så som sengekant/stjernetegn film
og op på fars hat etc.

MVH
Henning

Ps. Postet til flere grupper

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 15-11-05 12:52

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://louisefrevert.jeeh.dk/
>
> Color Climax var nu ikke de dårligste pornofilm/blade *LOL*
> L.F. har også medvirket i 5 lødige film så som sengekant/stjernetegn film
> og op på fars hat etc.

Det er derfor at man snakker om nogle, som er blevet livskloge. Livet giver
en nogle erfaringer som medføre at man må ændre holdninger en gang imellem.

Var der ikke en eller anden statsminister, som sagde at man har en holdning
indtil at man tager en ny?

Carsten Overgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 16:42

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> [...]
> Livet giver
> en nogle erfaringer som medføre at man må ændre holdninger en gang

At man i sin ungdom tør overskride grænser og snuppe de nemme penge
som ligger parat tl kønne piger via porn, er en klar kvalifikation for
LF
At Ritt ikke turde, giver grund til at foragte denne S-tumpe

At LF trodsede Gestapo og sagde sandheden om Islam men havde
hitman=webmaster til at tage skraldet er genialt - gør den dame til
statsminister

Fra : Mark Jensen

Dato : 15-11-05 14:57

On Tue, 15 Nov 2005 12:36:05 +0100, "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote:

>http://louisefrevert.jeeh.dk/
>
>Color Climax var nu ikke de dårligste pornofilm/blade *LOL*
>L.F. har også medvirket i 5 lødige film så som sengekant/stjernetegn film
>og op på fars hat etc.

Jeg finder L. Frevert en komplet idiot på mange områder.

Men det at hun har været med i pornofilm synes jeg egentlig taler til
hendes fordel. Især hvis hun stadig har en frisindet indstilling til
den slags.
Det er så langt at foretrække fremfor puritanister, som jeg virkelig
ikke kan udstå.

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-11-05 15:36

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> wrote in message

> [...]
> den slags.
> Det er så langt at foretrække fremfor puritanister, som jeg virkelig

Vi er helt enige. At hun enten er så utjekket, at hun ikke ved, hvad der
står på hendes hjemmeside og i hendes bøger, eller også tørrer det af på
webmasteren for at redde sit eget skind, er langt mere belastende.

Per V.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 15-11-05 20:06

Per Vadmand wrote:
> Vi er helt enige. At hun enten er så utjekket, at hun ikke ved, hvad der
> står på hendes hjemmeside og i hendes bøger, eller også tørrer det af på
> webmasteren for at redde sit eget skind, er langt mere belastende.

Det eneste der støder mig ved hele affæren er, at jeg har en grum
mistanke om at de film Frever har været med i reelt ikke *var*
pornofilm, men kun noget lamt softcore "vi-lader-som-om-vi-boller". Den
slags burde forbydes.

XFUT < news:dk.snak.seksualitet >.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-11-05 21:30

In article <437a313e$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>, Peter Knutsen (usenet) wrote:

> [...]
> mistanke om at de film Frever har været med i reelt ikke *var*
> pornofilm, men kun noget lamt softcore "vi-lader-som-om-vi-boller". Den

Så har du ikke fulgt de billedlinks der har været. Der er ikke noget
fake over det. Og billedbehandling var ikke så godt dengang. Husk det
var i frigørelsens dage.

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-11-05 01:08

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote in message

> Så har du ikke fulgt de billedlinks der har været. Der er ikke noget
> fake over det. Og billedbehandling var ikke så godt dengang. Husk det
> var i frigørelsens dage.

Der er det "fake" over det, at det ikke er hende, som "arbejder" med den
velsituerede sorte herre, det er kun parykken, som får det til at se sådan
ud.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-11-05 07:50

Knud Larsen wrote:

> Der er det "fake" over det, at det ikke er hende, som "arbejder" med den
> velsituerede sorte herre, det er kun parykken, som får det til at se sådan
> ud.

Enig: Hende med negeren er tydeligvis IKKE Louise Frevert - selv om
parykken er den samme.

Anders Peter Johnsen

Fra : Henning

Dato : 16-11-05 03:40

> Så har du ikke fulgt de billedlinks der har været. Der er ikke noget
> fake over det. Og billedbehandling var ikke så godt dengang. Husk det
> var i frigørelsens dage.

Jeg kunne nu godt tænke mig at få at vide: Når nu Louise boller med
sorte mænd, hvorfor så den specielle modstand mod indvandrer ?
er det fordi hun vil have den seksuelle oplevelse for sig selv, eller
synes hun at sorte mænd er for svagt udrustede til sex?

Når Louise nu har haft en 25 cm lang sort pik stoppet op i hoved,
anus og skede, er det så det der har gjort hende til modstander
af indvandrere og deres afkom,

Mener Louise, at det er helt i orden at de sorte kommer til landet,
når bare hun kan tjene penge på dem?

Hvor meget får Louise mon i royalty indtægter på at have kneppet
med sorte? Tjener hun stadig penge ved at udnytte sorte mænd
seksuelt?

At Louise har tjent penge på sex, er al ære værd, bare hun så
ikke hetzer mod at andre får de samme muligheder som hun,
da hun havde krop til det, ok der findes mænd, der vil betale for
sex med gamle kvinder, der vrimler med film og billeder
af 50-90 år gamle kvinder, der Tjener penge på porno, så
Louis's karriere er ikke slut endnu

På mig virker Louise som en hysterisk ex-ryger, der ikke
kan tåle andre nyder det, som hendes krop higer efter, bag
Louises antipati mod farvede indvandrere ligger måske
hendes eget ønske om intim-seksuel samvær med farvede,
skønt hun sagtens kan fortrænge disse ønsker og behov for
store sorte pikke og sublimere disse behov over i en hetz
mod muslimer og andre farvede befolkningsgrupper, hun
har tilegnet sig en livsløgn måske?

Louise har i mine øjne altid været seksuelt attraktiv og
er det sgu stadig, hun ser brand godt ud!

En pornoskuespiller som overborgmester, det ville
dæleme være progressivt! Sikke et frigjort signal at sende
ud til alverdens lande! Amerikanske turister vil valfarte
til " Syndens by " hvor borgmesteren bollede med farvede
mænd.

MVH
Henning

Fra : Ninurta

Dato : 18-11-05 20:52

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse
> bag
> Louises antipati mod farvede indvandrere ligger måske
> hendes eget ønske om intim-seksuel samvær med farvede,

Jeg havde nu indtryk af at hende præferencer gik i en lidt anden retning:
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=317889

/N

Fra : Nette

Dato : 15-11-05 21:38

"Peter Knutsen (usenet)" skrev

> [...]
> mistanke om at de film Frever har været med i reelt ikke *var*
> pornofilm, men kun noget lamt softcore "vi-lader-som-om-vi-boller". Den

Uha, det var med samme holdning jeg for et par måneder siden gik med til at
se "I tyrens tegn". Bagefter var vi begge meget klogere.

Nette

Fra : andropov

Dato : 16-11-05 07:41

On Tue, 15 Nov 2005 21:37:49 +0100, "Nette"
<nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> wrote:

>"Peter Knutsen (usenet)" skrev

>Uha, det var med samme holdning jeg for et par måneder siden gik med til at
>se "I tyrens tegn". Bagefter var vi begge meget klogere.

Hvis du kan mene at lam softcore er hård porno kan du vidst ikke have
set en ordentlig hardcore pornofilm skulle man tro....

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 00:54

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> [...]
> mistanke om at de film Frever har været med i reelt ikke *var*
> pornofilm, men kun noget lamt softcore "vi-lader-som-om-vi-boller".

Når film sælger på det fri marked, så er Freverts skuespillerkunst
UKRITISABEL

Når Gestapo har censur mod sandhed om muslimer, så er det ÆDEL
FRIHEDSKÆMPERINDSATS at ansatte en webmaster der med glæde lader
ansvaret tørre af på sig

At mestre langtidsplanlægning der snyder de onde antiracistiske
censurfans er så genalt at Frevert bør gøres statsminister

Fra : andropov

Dato : 16-11-05 07:48

On Wed, 16 Nov 2005 00:53:33 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

>Når film sælger på det fri marked, så er Freverts skuespillerkunst
>UKRITISABEL

Men det er vel kritisabelt at kvinder som f.eks. Frevert har fået for
vane at gå over og blive lebbe efter at have fået de obligatoriske
børn....

>Når Gestapo har censur mod sandhed om muslimer, så er det ÆDEL
>FRIHEDSKÆMPERINDSATS at ansatte en webmaster der med glæde lader
>ansvaret tørre af på sig

Men som en af præstefætrene sagde bør DF'ere vel ikke fornægte deres
holdninger på området...

Fra : Poul Nielsen

Dato : 15-11-05 22:58

> [...]
> står på hendes hjemmeside og i hendes bøger, eller også tørrer det af på
> webmasteren for at redde sit eget skind, er langt mere belastende.

Egentlig har jeg aldrig fattet det der med hendes hjemmeside, det ophidsede
de venstreorienterede at hun ville eksportere kriminelle 2 generations
indvandrere til Russiske fængsler, er der love imod at hun mener det?.

Fra : Allan Riise

Dato : 15-11-05 23:01

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> ophidsede de venstreorienterede at hun ville eksportere kriminelle 2
> generations indvandrere til Russiske fængsler, er der love imod at

Jeg kan ikke tro at man kan udskibe folk til afsoning i andre lande, og
desuden er det da om ikke ulovligt, så i det mindste uetisk at eksportere
sine ikke etnisk Danske fanger til tredie land, og dermed give Sorteper
videre.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Sten Schou

Dato : 16-11-05 00:03

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> desuden er det da om ikke ulovligt, så i det mindste uetisk at eksportere
> sine ikke etnisk Danske fanger til tredie land, og dermed give Sorteper

Englænderne gjorde det i sin tid med sine egne, da de blev sendt til
Australien.....kan vi så ikke sende dem til f.eks. Grønland i stedet?...der
er masser af plads.

Hilsen Sten

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-05 00:08

Sten Schou wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Englænderne gjorde det i sin tid med sine egne, da de blev sendt til
> Australien.....kan vi så ikke sende dem til f.eks. Grønland i
> stedet?...der er masser af plads.

Nu er der jo hjemmestyre på Grønland, med udstrakt selvstændighed, så De
skal sige ja.

Fra : Sten Schou

Dato : 16-11-05 00:23

> Nu er der jo hjemmestyre på Grønland, med udstrakt selvstændighed, så De
> skal sige ja.

Helt korrekt, det var der jo ikke i Australien. Men, de grønlandske
politikere kan man jo handle med.....

Hilsen Sten

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-11-05 10:53

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> Englænderne gjorde det i sin tid med sine egne, da de blev sendt til
> Australien.....kan vi så ikke sende dem til f.eks. Grønland i
> stedet?...der er masser af plads.

Der er ingen lukkede fængsler i Grønland. Derfor eksporterer de deres værste
kriminelle til Danmark, hvor de typisk afsoner lange straffe for drab,
voldtægt af spædbørn o.lign. ude i Anstalten ved Herstedvester.

Fidel Castro lader sine hårde kriminelle "flygte" til USA, hvor de så
efterfølgende sidder på al handel med narko i bl.a. Florida.

Det er således ikke en ny idé at eksportere sine kriminelle til andre lande.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/06/05)

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-11-05 01:16

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
> desuden er det da om ikke ulovligt, så i det mindste uetisk at eksportere
> sine ikke etnisk Danske fanger til tredie land, og dermed give Sorteper

Det var måske også mere det, at hun kaldte Islam for en kræftbyld. Ren
racisme, som DF ellers plejer - officielt - at tage afstand fra.

Per V.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 16-11-05 03:49

Per Vadmand wrote:

> Det var måske også mere det, at hun kaldte Islam for en kræftbyld. Ren
> racisme, som DF ellers plejer - officielt - at tage afstand fra.

Har Louise Frevert *nogensinde* sagt noget negativt om folk på basis af
deres hudfarve?

XFUT til dk.politik.indvandring (som jeg ikke læser).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-11-05 08:32

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Det var måske også mere det, at hun kaldte Islam for en kræftbyld. Ren
> racisme, som DF ellers plejer - officielt - at tage afstand fra.

Det plejer netop kun at være mellemøstlige imamer, som på TV kalder Israel
for en kræftbyld, men det er også en meget populær metafor dér. Sjovt at du
skriver "kræftbyld", vi var flere, som forgæves søgte efter ordet
"kræftceller" som blev kolporteret i pressen igen og igen, det viste sig så
senere, at der stod, "kræften breder sig" og det havde så journalisterne
"oversat" til at muslimer var "kræftceller" iflg. "admiralen", - som
kaptajnen de første dage kaldtes.

Det er naturligvis helt utilstedeligt at kalde folk eller deres religion for
en kræft, - bare for at notere det. Militant islamisme derimod, må man vel
også, som med nazismen kalde en pest, eller pestilens: "Pest over Europa"?

Fra : PerX ...

Dato : 18-11-05 15:44

In article <437ae071$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
larsen_knud@hotmail.com says...

> Det er naturligvis helt utilstedeligt at kalde folk eller deres religion for
> en kræft, - bare for at notere det.

Hvorfor? Skal man ikke have lov til at mene hvad man vil i et frit land?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 18-11-05 18:34

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> In article <437ae071$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
> larsen_knud@hotmail.com says...

> Hvorfor? Skal man ikke have lov til at mene hvad man vil i et frit land?

Man kan mene hvad man vil, det er stadig utilstedeligt at sige som
ovenstående.

- et er lov, noget andet er anstændighed.

Anstændighed er blevet temmelig udvandet (eller ikke-eksisterende) i mange
mennesker.

mange hilsner

Fra : Per H

Dato : 18-11-05 18:51

On Fri, 18 Nov 2005 18:33:54 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> skrev:

>et er lov, noget andet er anstændighed.

ja og det er desværre noget man ikke lærer om. For forældrene og
lærerene aner jo heller ikke hvad det er.

Vh Per

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-05 23:41

In article <437e1082$0$38670$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...

> [...]
>
> - et er lov, noget andet er anstændighed.
>
> Anstændighed er blevet temmelig udvandet (eller ikke-eksisterende) i mange

Hvilket egentlig ikke er svar på det jeg spurgte om. But thanks for
playing.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-11-05 00:46

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]

Se, er dette ikke et svar!

> Hvilket egentlig ikke er svar på det jeg spurgte om. But thanks for
> playing.

Hmmm...

mange hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 20-11-05 23:47

In article <437fb92f$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Se, er dette ikke et svar!

Hm, ok det er det vel. Meget kort - og ikke korrekt, da man jo som
bekendt kan blive straffet for at udtrykke visse meninger.

> Hmmm...

For 5 point, hvilken film *g*

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-11-05 18:18

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
> In article <437ae071$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
> larsen_knud@hotmail.com says...

> Hvorfor? Skal man ikke have lov til at mene hvad man vil i et frit land?

Regner du også injurielovgivningen for indgreb i ytringsfriheden? Synes du
ikke, det er meget rimeligt, at der er grænser for, hvor meget lort man må
lukke ud?

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 22-11-05 17:58

In article <437e0ccc$0$38617$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> Regner du også injurielovgivningen for indgreb i ytringsfriheden?

Hm.., dvs hvis nogen siger noget om andre som er beviseligt forkert? Så
skal den skadede part vel have lov til at lægge sag an - men det er ikke
noget staten skal gøre på hans vegne.

> Synes du ikke, det er meget rimeligt, at der er grænser for, hvor meget lort
> man må lukke ud?

Jeg syntes det er utrykt at staten nægter debat på nogle områder og
censurer holdninger - man kunne fristes til at tro de forsøger at
undtrykke nogle ting.

Fra : sdsf

Dato : 18-11-05 19:31

Knud Larsen skrev:
> [...]

> også, som med nazismen kalde en pest, eller pestilens: "Pest over Europa"?

Set fra en naturvidenskabelig synsvinkel ER religioner
informationspakker=ideer som inficerer modtagelige hjerner.
Informationspakkerne er "konstrueret" til at overleve og sprede
sig til flere hjerner.

"Skiller" man pakkerne ad, kan man identificere de forskellige dele og
deres funktion, præcis lige som man kan det med en fysisk virus.
Desværre ligger der en del abstraktion i dette som gør udbredelsen
af denne forståelse vanskelig.

Richard Dawkins er en af dem der har gjort en stor indsats for
at udbrede denne forståelse.

Det er beskrevet fint her:
http://cscs.umich.edu/~crshalizi/Dawkins/viruses-of-the-mind.html

"Ideen" har også fået et navn "meme"

Beskrever fremragende her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Meme

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-11-05 20:39

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> [...]
> deres funktion, præcis lige som man kan det med en fysisk virus.
> Desværre ligger der en del abstraktion i dette som gør udbredelsen

Det er også begrænset hvad man får af ekstra indsigt ved at bruge den
metafór, men den kan måske være øjenåbnende for visse mennesker. Han brugte
jo iøvrigt islam som et typeeksempel på en meme, som først blev udbredt med
magt, og så bagefter holdt vedlige ved at man blev idømt dødsstraf, hvis man
forlod "memen". Nu er den så selvudbredende, fordi den er "gammel", og
tilstrækkelig mange mennesker tror på den.

Fra : sdsf

Dato : 18-11-05 21:07

Knud Larsen skrev:
> [...]
> forlod "memen". Nu er den så selvudbredende, fordi den er "gammel", og
> tilstrækkelig mange mennesker tror på den.

Jeg kan ikke rigtig genkende det du skriver, mener bestemt ikke at
Dawkins nævner islam i den reference jeg giver.

Jeg synes det er en god forståelsesramme at få religion sat i.
Det giver en slags forståelse af dets natur.
Det gør det også naturlig at sammenligne religion og infektion.
Fårst når man kender "sygdomens" natur kan man forstå dens udbredelse,
og man kan måske endda finde en behandling.

Hvor der er tilstrækkelig viden og intelligens har religion det svært.
Islam f.eks kan kun inficerer visse befolkningsgrupper.
Vi her i DK er ved at være helbredt for kristendommen.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-11-05 21:31

> Jeg kan ikke rigtig genkende det du skriver, mener bestemt ikke at
> Dawkins nævner islam i den reference jeg giver.

Men første gang jeg læste om "memes" blev islam nævnt som eksempel.

> Jeg synes det er en god forståelsesramme at få religion sat i.
> Det giver en slags forståelse af dets natur.

Ja, det er jo spørgsmålet.

> Det gør det også naturlig at sammenligne religion og infektion.
> Fårst når man kender "sygdomens" natur kan man forstå dens udbredelse,
> og man kan måske endda finde en behandling.

Religion er ikke en sygdom, det er noget som de fleste mennesker ikke kan
leve uden.

> Hvor der er tilstrækkelig viden og intelligens har religion det svært.
> Islam f.eks kan kun inficerer visse befolkningsgrupper.
> Vi her i DK er ved at være helbredt for kristendommen.

Islam "inficerer" næsten alle som fødes i muslimske familier, inklusive
meget intelligente mennesker. Vi har nok droppet kristendommen - som dog
måske er på vej tilbage? - men så har vi forstærket troen på astrologi,
tarokkort, krystaller, jordstråler, ånder, numerologi, clairvoyanse,
"energier" hist og pist, osv osv osv, - mennesker VIL have forklaringer på
det uforklarlige eller på fx ulykker: "hvorfor lige mig" eller "hvorfor blev
*jeg* reddet, der må have været en som passede på mig", - som man hører igen
og igen.

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-05 23:50

In article <437e3a1a$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
larsen_knud@hotmail.com says...

> Men første gang jeg læste om "memes" blev islam nævnt som eksempel.

Første gang jeg hørte om det var i forbindelse med DR who *g*

> Religion er ikke en sygdom,

Det er jo så din holdning - der er nogen der vil mene der en psykologisk
sygdom, netop fordi:

> ... det er noget som de fleste mennesker ikke kan leve uden.

Netop i stedet for at blive voksne så opfinder de overnaturlige væser så
de kan føle sig lidt tryggere i verden. Meget naturligt så længe
verdenen er så ubehageligt, men der går nok mange år før de bliver
anderledes.

> [...]
> *jeg* reddet, der må have været en som passede på mig", - som man hører igen

Og så længe de er utrykke vil der altid være noget. Det kræver enormt
styrke at acceptere: Dette er hvad der er.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 18-11-05 21:41

sdsf wrote:

> Set fra en naturvidenskabelig synsvinkel ER religioner
> informationspakker=ideer som inficerer modtagelige hjerner.

Ja, memer. Eller mere korrekt memeplekser (flere memer i én pakke).

> Informationspakkerne er "konstrueret" til at overleve og sprede
> sig til flere hjerner.

Ikke alle religioner er konstrueret til at sprede sig. Asetroen uddøde
jo f.eks. (Af netop den grund!)

> [...]
> deres funktion, præcis lige som man kan det med en fysisk virus.
> Desværre ligger der en del abstraktion i dette som gør udbredelsen

Ja, der er en fuldstændig debil, udbredt modstand mod at anerkende
mem-modellen som værende nyttig og relevant i ens borgerpligtige
bestræbelser på at forstå den verden man lever i.

> Richard Dawkins er en af dem der har gjort en stor indsats for
> [...]

Ja, WikiPedias engelske artikel er såvidt jeg husker udmærket. Man kan
også med fordel læse kapitel 11 af Dawkins bog, som der linkes til
nederst (jeg havde selv brug for korte og gode forklaringer om hvad
memer er, for cirka 1 1/2-2 måneder siden, i forbindelse med mit
arbejde, det er derfor jeg kan huske artiklen)

FUT dk.politik.indvandring , da det må være den gruppe hvor religiøsitet
er mindst off-topic.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : PerX ...

Dato : 18-11-05 15:42

In article <437a7a3a$0$38669$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Det var måske også mere det, at hun kaldte Islam for en kræftbyld.

Gud forbyde nogen bruger metaforer.. oops.

>Ren racisme, som DF ellers plejer - officielt - at tage afstand fra.

Nå, så Islam er en race - der kan man bare se. Hvor kommer Islamister
fra? Hvordan ser de ud?

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-11-05 18:17

> [...]
>
> Gud forbyde nogen bruger metaforer.. oops.

> Nå, så Islam er en race - der kan man bare se. Hvor kommer Islamister

Lad være med at spille dummere, end du er. Du ved udmærket godt, at §266b
også dækker forhånelse af religiøse minoriteter. Og at kalde medmenneskjer
for kræfbylder eller for den sags skyld rotter er klar racisme.

Per V.

Fra : Egon Stich

Dato : 18-11-05 21:04

> [...]
> også dækker forhånelse af religiøse minoriteter. Og at kalde medmenneskjer
> for kræfbylder eller for den sags skyld rotter er klar racisme.

Hvis nu man temmelig sikkert kan formode, at et religiøst "mindretal" dyrker
en religion, der strider imod menneskerettighederne.
Bør disse da ikke rangere over racismeparagraffen?

Forøvrigt er det mærkværdigt, at de intillektuelle hallalhippier ikke kender
forskel på kritik, afstandtagen og "forhånelse".

MVH
Egon

Fra : PerX ...

Dato : 22-11-05 17:56

In article <437e0c94$0$38659$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> Lad være med at spille dummere, end du er.

Jeg kan ikke gøre for du bruger ord du åbenbart ikke ved hvad betyder.

> Du ved udmærket godt, at §266b
> også dækker forhånelse af religiøse minoriteter. Og at kalde medmenneskjer
> for kræfbylder eller for den sags skyld rotter er klar racisme.

Nej ikke pr. definition. Kun hvis det er en anden race som man mener sig
selv bedre end.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-11-05 07:04

In article <437a5afd$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Allan Riise wrote:

> [...]
> desuden er det da om ikke ulovligt, så i det mindste uetisk at eksportere
> sine ikke etnisk Danske fanger til tredie land, og dermed give Sorteper

Hvad er retgrundlaget imod det ? Folk dømmes til fængselsstraf, og ikke
til fængsel i Danmark.

Derudover, så burde det være muligt at sende dem "hjem" til afsoning, da de
fleste ikke er danskere, men har beholdt deres statsbogerskab. Det er
normalt at man udleverer folk til afsoning i hjemlandet. Der er en del
danskere der hentes hjem.

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-11-05 02:44

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de venstreorienterede at hun ville eksportere kriminelle 2 generations
> indvandrere til Russiske fængsler, er der love imod at hun mener det?.

Vi er mange som godt fatter at netop DU ikke fatter det.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-11-05 13:12

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Vi er mange som godt fatter at netop DU ikke fatter det.
>
> --
> Kim Larsen

Nej du fatter ikke hvorfor jeg skrev det, Jeg stemte på DF til valget og det
har jeg det rigtigt skidt med i dag. Dybest set er jeg ked af hvis min
stemme bliver brugt til at gøre livet sværere for de hæderlige indvandrere
der jo også findes. Men da jeg stod i stemmeboksen kom jeg til at tænke Arne
Wilstrup og alle de imfame venstreorienterede røvhuller man møder snart
sagt alle steder og jeg blev sgu så ophidset at jeg stemte på DF for at give
alle jer venstreorienterede fingeren.

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-11-05 18:56

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message

> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nej du fatter ikke hvorfor jeg skrev det, Jeg stemte på DF til valget og
> det
> har jeg det rigtigt skidt med i dag.

Det har du egentlig rigtig godt af.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 19-11-05 23:42

In article <dff38$437a8ec6$3e3d8cd9$19077@news.arrownet.dk>,
kl2607x@yahoo.dk says...
> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Vi er mange som godt fatter at netop DU ikke fatter det.

Det havde nok virket bedre hvis du forklarede det.

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-11-05 01:42

> In article <dff38$437a8ec6$3e3d8cd9$19077@news.arrownet.dk>,
> kl2607x@yahoo.dk says...

> Det havde nok virket bedre hvis du forklarede det.

At du beder om en forklaring på det siger mere om dig end om mig og du bør
nok ikke tage det som et kompliment.

Fra : PerX ...

Dato : 20-11-05 23:49

In article <e51fe$437fc661$3e3d8cd9$2511@news.arrownet.dk>,
kl2607x@yahoo.dk says...
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> At du beder om en forklaring på det siger mere om dig end om mig og du bør
> nok ikke tage det som et kompliment.

Jeg beder ikke om en forklaring, jeg fortæller dig at du fremtræder som
en umoden ballademager når du ikke forklarer men kun sviner folk til. En
troll alså, og livet er for kort til dem. I kill filen med dig.

Fra : PerX ...

Dato : 18-11-05 15:40

In article <437a5a11$0$41148$14726298@news.sunsite.dk>, 555@get2net.dk
says...

> [...]
> de venstreorienterede at hun ville eksportere kriminelle 2 generations
> indvandrere til Russiske fængsler, er der love imod at hun mener det?.

Der er love mod visse meninger i Danmark. Magteliten mener at den bedste
måde at udgå meninger de ikke kan lide er ved at lovgive imod dem, frem
for at argumentere sig ud af det.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-11-05 18:16

> Der er love mod visse meninger i Danmark. Magteliten mener at den bedste
> måde at udgå meninger de ikke kan lide er ved at lovgive imod dem, frem
> for at argumentere sig ud af det.

Hvis fremmedhadsytringer var ulovlige, måtte man nok sige, at den lov
administreres ret lemfældigt. Ellers havde samtlige deltagere i d.p.i da
siddet bag tremmer - selv om en del af dem nok snarere hører hjemme på den
lukkede.

Og i øvrigt, selv om nogle opfatter fremmedhad som en slags seksuel
perversion, ser jeg ikke rigtigt, hvad denne tråd krydspostes til
dk.snak.seksualitet for.

Per V.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 19-11-05 00:22

> administreres ret lemfældigt. Ellers havde samtlige deltagere i d.p.i da
> siddet bag tremmer - selv om en del af dem nok snarere hører hjemme på den
> lukkede.

Skal vi forstå det sådan at du nu endelig efter lang tids eftertanke har
erkendt at du hører hjemme på den lukkede?.

MVH Poul

Fra : Tony

Dato : 16-11-05 23:35

> [...]
> står på hendes hjemmeside og i hendes bøger, eller også tørrer det af på
> webmasteren for at redde sit eget skind, er langt mere belastende.

Jeg opfatter nu det hele som e't stort mediestunt ,- om webmasteren så har
fået lov til at tørre pikken af på LF bagefter, får vi nok aldrig at vide.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-05 02:12

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message

> [...]
>
> Jeg opfatter nu det hele som e't stort mediestunt ,- om webmasteren
> så har fået lov til at tørre pikken af på LF bagefter, får vi nok

DF skaffede ham millionbevilging til hans modelskib-hobby

Der er anden korruptions-motivation end sex, men jeg tror han er
idealist old school som mig, og med glæde tog webmasterjobbet som gav
chance for §266b-martyrium og det var aftalt at han var hitman der tog
skraldet, så ikke Frevert sku ha straffeattest plettet

En søofficer der har håbet på ridderkors, får det pr racismedom. Han
har grund til at være stolt af dokumenterbar indsats for fædrelandet,
mere betydningsfuld end Willemoes ved slaget på Reden (som var rituel
krig dvs ligegy ldigt - at fremme DF er betydningsfuldere
frihedskæmperindsats end nogen dansk militæraktion siden Valdemar Sejr

Fra : Martin

Dato : 16-11-05 11:19

Carsten Overgaard skrev:

> [...]
>
> Var der ikke en eller anden statsminister, som sagde at man har en holdning

"Auch sie, meine Damen und Herren von der Opposition, werden mich nicht
daran hindern, klüger zu werden"

"Nur ein Dummkopff ändert sein Meinung nicht".

Konrad Adenauer ville næppe sætte pris på at du kaldte ham
statsminister. Han var Bundeskansler fra 1949-1963 og formand for CDU.
Men der er vist noget med en eller anden dansk sosser der har kopieret
denne statsmands udtalelser.

Mvh
Martin

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-05 19:56

In article <1132136323.489540.188490@g43g2000cwa.googlegroups.com>,
Nexus1@lab.org says...

> [...]
> statsminister. Han var Bundeskansler fra 1949-1963 og formand for CDU.
> Men der er vist noget med en eller anden dansk sosser der har kopieret

Kun idioter ændre aldrig holdning, så han var sikkert ikke den første.
Men ellers godt manipuleret.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-11-05 13:26

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> on torsdag 17. november 2005 at 13:12
+0100 wrote:
>venstreorienterede røvhuller man møder snart
>sagt alle steder

Det var da ligegodt utroligt. Hvor i alverden kommer du henne?
Danmark har haft borgerligt styre de sidste to valgperioder og før det en
blød socialdemokratisk regering der vel til en vis grad kan betegnes som
småborgerlig, og før det 10 år med Schlüters skiftende borgerlige regering.
Det tyder da ikke på at det er de venstreorienterede man møder alle steder?

Det er ved at være en myte at det forholder sig sådan. Den samme myte der
handler om at det var venstreføjen der satte sig på alt i 70'erne. DEt kan
man da på ingen måde se på samfundet idag?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-11-05 15:41

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Det er ved at være en myte at det forholder sig sådan. Den samme myte der
> handler om at det var venstreføjen der satte sig på alt i 70'erne. DEt kan
> man da på ingen måde se på samfundet idag?

Nåå, skatten er da blevet fordoblet siden da, - men det sker ikke igen, som
Lykketoft sagde med et grin, for den er nemlig nu på 60%.

Iøvrigt satte venstrefløjen sig jo på kulturlivet og på skolerne, og selv en
som Per Stig Møller måtte erklære sig som krypto-socialist for at være med
på bølgen.