[Thunderbird] Nyhedsgruppe filtre
Fra : Martin Heller

Dato : 15-11-05 10:46

Er det muligt at tilføje filtrtyper til nyhedsgruppeindlæg i
Thunderbird? I Tools -> Message Filters -> New... kan jeg kun
vælge at filtrere på Subject, Sender og Date. Jeg vil gerne
slette alle indlæg, som er sendt (x-postet) til en bestemt gruppe
(gmane.spam.detected). Er det muligt?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-11-05 12:14

Den 15-11-05 10.45 skrev Martin Heller følgende:
> [...]
> filtrere på Subject, Sender og Date. Jeg vil gerne slette alle indlæg,
> som er sendt (x-postet) til en bestemt gruppe (gmane.spam.detected). Er

Ikke i version 1.0x. Jeg har ikke tjekket med version 1.5, der er lige
på trapperne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : Martin Heller

Dato : 15-11-05 18:17

Kim Ludvigsen wrote:

> Ikke i version 1.0x. Jeg har ikke tjekket med version 1.5, der er lige
> på trapperne.

Hentede lige v1.6a. Der kan man desværre heller ikke.

Fra : Per H

Dato : 15-11-05 20:38

On Tue, 15 Nov 2005 18:16:57 +0100, Martin Heller <mr_heller@yahoo.dk>
skrev:

>Hentede lige v1.6a. Der kan man desværre heller ikke.

hvor i alverden henter i dem henne. og kan de fås på dansk?

Vh Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-11-05 20:52

Den 15-11-05 20.38 skrev Per H følgende:

> [...]

1.6a er vist et såkaldt nightly build, det er ikke beregnet til
almindelige brugere. Version 1.5 er som nævnt lige på trapperne. En
stabil prøveudgave, der hedder 1.5RC1, er udsendt og kan hentes her:
http://www.mozilla.org/products/thunderbird/releases/1.5.html

Jeg tror nok, den er på dansk i Windows-udgaven.

Der kommer en 1.5RC2 i løbet af nogle dage, og så forventes den færdige
version af 1.5 i løbet af et par uger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Med Nvu kan du lave hjemmesider lige så nemt, som når du laver