Goa, Indien
Fra : Thomas

Dato : 15-11-05 09:49

Hej

Vi skal på en charterrejse til Goa i Indien til januar.

Vi skal bo i byen Calangute... er der noget vi specielt skal opleve i denne
by og nabobyen Candolim?

Er der nogen der erfaring med spændende ture som man kan gøre i taxi eller
på anden måde på egen hånd?

Jeg vil gerne høre om hvad man SKAL opleve når man er i Goa.

Thomas

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 15-11-05 10:25

Thomas wrote:
> [...]
> på anden måde på egen hånd?
>
> Jeg vil gerne høre om hvad man SKAL opleve når man er i Goa.

Hvis du kan lidt engelsk ser denne side da meget interessant ud:
http://www.webindia123.com/city/goa/plac.htm?cat=Places%20of%20Interest

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : E. Vi/Ha

Dato : 16-11-05 14:54

--

Vi boede der i Januar og i kan bare glæde jer , det er et godt
sted, vi hyrede en Taxi til vandfaldet, så hvis man vil derop er

Så er der markederne som er int. i hører om dem (kan ikke huske
navnene)

Rigtig god ferie !

Mvh / EH
E.V.

Fra : Thomas

Dato : 16-11-05 18:22

> [...]
> Men flinke mennesker og god og billig mad overalt.
>
> Så er der markederne som er int. i hører om dem (kan ikke huske

Tak for svar. Positivt at høre om Jeres gode oplevelse. Hvis du har flere
spændende ting omkring Jeres tur så endelig kom frem med dem.

Hvordan er strandende i området?

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 17-11-05 16:29

"Thomas" <spam@spambam.spam> wrote in message

> Tak for svar. Positivt at høre om Jeres gode oplevelse. Hvis du har flere
> spændende ting omkring Jeres tur så endelig kom frem med dem.
>
> Hvordan er strandende i området?

I 2002 lå der en gammel tanker tæt ved stranden.

http://swampthing.dk/~tsj/photoarc/20020927_Interhash_Goa_Other/index.php?order=10

http://swampthing.dk/~tsj/photoarc/20020927_Interhash_Goa_Other/index.php?order=11

http://swampthing.dk/~tsj/photoarc/20020927_Interhash_Goa_Other/index.php?order=12

http://swampthing.dk/~tsj/photoarc/20020927_Interhash_Goa_Panjim/index.php?order=69

Ellers er det super billigt at køre med de lokale busser i Goa.

Fort Aguada er noget man skal se, jeg valgte at gå hele turen langs stranden
og op til Fortet,
det var en noget lang tur.

http://swampthing.dk/~tsj/photoarc/20020927_Interhash_Goa_Panjim/index.php?order=73

Mvh
Torben

Fra : E. Vi/Ha

Dato : 17-11-05 13:52

> [...]
>by og nabobyen Candolim?
>
>Er der nogen der erfaring med
>spændende ture som man kan gøre i taxi eller

HejThomas
Skriv lige til til mig jeg har lidt flere tips og billeder.
Mvh Ernst
E.V.

Fra : Per Teilmann

Dato : 30-11-05 22:31

Thomas wrote:
> [...]
> på anden måde på egen hånd?
>
> Jeg vil gerne høre om hvad man SKAL opleve når man er i Goa.

Hej Thomas!

Check lige denne adresse

http://www.daytrippergoa.com/

De laver gode udflugter til fornuftige priser og "butikken" ligger på
"hovedgaden" i Calangute mod Candolim ikke langt fra "Kirken midt i gaden"

Hvem rejser i med og hvilket hotel skal i bo på? så kan jeg måske hjælpe
med retningen til daytrippergoa

Calangute/Candolim er et dejligt sted med herlige mennesker, dog også en
del irriterende sælgere, masser af god mad osv.osv.

Har foreløbig været der 3 gange!

Per