S: Regulatorsæt
Fra : Christian

Dato : 15-11-05 09:54

Hej,

Jeg har flg. regulatorsæt til salg:

Seac Sub Sorius 1000 1. trin (Nyt)
http://www.seacsub.com/scheda_prodotto.asp?ID=131
Scubapro R390 2. trin (Meget velholdt)
http://de.scubapro.biz/products/regs/octopus/r390octo/r390octo.asp
Seac Sub Sorius Octopus (Brugt få gange)
http://www.seacsub.com/scheda_prodotto.asp?ID=132
Scubapro Compact Manometer (Nyt)
http://de.scubapro.biz/products/comps/compact_manometer/compact_manometer.aspSælges samlet til højestbydende. Skriv venligst direkte til minmail(fjern -no-junk-). Billeder kan også mailes.Jeg forbeholder mig dog ret til ikke at sælge, hvis bud(ene) ikke er højenok...Sættet befinder sig i Kbh.VhChristian

Fra : Christian

Dato : 15-11-05 09:57

1. trinnet har DIN 230bar kobling.

Fra : Henning

Dato : 15-11-05 11:26

>minmail(fjern -no-junk-). Billeder kan også mailes.Jeg forbeholder mig dog
>ret til ikke at sælge, hvis bud(ene) ikke er højenok...Sættet befinder sig i

Hvad så med st skrive en mindstepris?

Fra : Christian

Dato : 16-11-05 13:36

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> wrote in message

> Hvad så med st skrive en mindstepris?

Jeg havde tænkt mig noget i størrelsesordenen 1600-1800kr... Der er ikke
nogen decideret mindstepris jeg vil sælge til.
Vh
Christian