Problem med en der mener jeg har hans trai~
Fra : Claus Og Helle

Dato : 15-11-05 08:20

Hej jeg har et problem med en erhversdrivende der mener jeg har hans
trailer,jeg har haft lånt den men har afleveret den for mange måneder
siden,nu har jeg både fået erstatningskrav og en stævning,hvad gør jeg i
denne sag. Jeg glemte af sige der foreligger ingen papirer på noget
overhovdet.Jeg har bare modtaget en regning på en trailer,og den vil jeg
ikke betale,så går der 3 mdr så får jeg en
stævning,????????????????????????????

--
Claus & Helle

Fra : Peter

Dato : 15-11-05 09:14

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trailer,jeg har haft lånt den men har afleveret den for mange måneder
> siden,nu har jeg både fået erstatningskrav og en stævning,hvad gør jeg i

Går til advokat med det samme. Find din forsikringspolice frem og tag den
med så der kan søges om retshjælp.

/Peter

--
Ovenstående er alene udtryk for min personlige opfattelse og er ikke udtryk
for juridisk rådgivning. I sager af betydning må det tilrådes at søge reel

Fra : Henning

Dato : 15-11-05 11:30

On Tue, 15 Nov 2005 08:20:14 +0100, "Claus Og Helle"
<frederiksen@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>overhovdet.Jeg har bare modtaget en regning på en trailer,og den vil jeg
>ikke betale,så går der 3 mdr så får jeg en

Ingen påpirer overhovedet? Heller ikke på at du har lånt den? Så er
der vel ikke noget at komme efter? Send et brev tilbage, hvor du på en
pæn måde spørger "hvilken trailer"?

Fra : Claus Og Helle

Dato : 15-11-05 22:33

det var også min plan af sende et brev,og spørge om han har dårlig
hukommelse

--
Claus & Helle

Fra : bem

Dato : 16-11-05 11:26

> det var også min plan af sende et brev,og spørge om han har dårlig
> hukommelse

Lad du hellere være med at skrive noget som helst, før du har konsulteret en
advokat. Det ender med, at du får skrevet dig ind i en ren tilståelse, hvor
du pludselig har både bevisbyrde og en stor gæld....

/Bo