Backup?
Fra : Steen

Dato : 15-11-05 03:13

Er der nogen der kan oplyse om man kan købe Acronis TrueImage her i
landet.

/Steen

Fra : Awan

Dato : 15-11-05 04:24

"Steen" <steen.nissen(fjerndette)@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan oplyse om man kan købe Acronis TrueImage her i
> landet.
>
> /Steen

Her burde du kunne se prisen ved, at vælge "Danish Krone" under "Change
Currency"
http://www.digitalriver.com/dr/v2/ec_Main.Entry17c?V1=1279691&PID=&PN=1&SP=10034&SID=44905&CUR=840&CID=0

Prisen der meget gerne skulle fremkomme ligger på dkr. 318-.

For små kr. 38-. ekstra har du muligheden for en 2 årig service som giver
ret til, at downloade programmet igen - som en slags online tilgængelig
backup på deres server - nårsomhelst og hvorsomhelst!

For under kr. 85 ekstra får du tilsendt din egen CD indeholdende programmet
Acronis TrueImage.

Alt dette lader sig gøre selvom man befinder sig lille Danmark (c:

Mvh
Awan

Fra : Steen

Dato : 15-11-05 18:31

> [...]
> programmet Acronis TrueImage.
>
> Alt dette lader sig gøre selvom man befinder sig lille Danmark (c:

Tak Awan.

Jeg har hented programmet, med 2 års service - total 418,77 kr.

/Steen