Smart MC-garage
Fra : Peter Skov

Dato : 14-11-05 22:42

Hej

Er der nogen "handymen" som har prøvet noget lignende denne konstruktion?

http://www.der-bikeport.de/

Virker ret smart hvis man ikke har så meget skurplads, og en lille
grund/baggård, og alligevel er cyklen låst inde.

Mvh

Peter

Fra : Mehmet Kesen

Dato : 14-11-05 23:13

> http://www.der-bikeport.de/
> Virker ret smart hvis man ikke har så meget skurplads, og en lille
> grund/baggård, og alligevel er cyklen låst inde.

Jaa,, ser ikke så dum ud endda :) Men har set prisen.... :) smådyrt.

Bobo

Fra : Peter Skov

Dato : 14-11-05 23:46

> Jaa,, ser ikke så dum ud endda :) Men har set prisen.... :) smådyrt.

Jep, derfor kunne det mest være som inspiration. Der findes jo folk som
hæmningsløst kopierer gode ideer

Mvh

Peter

Fra : Mehmet Kesen

Dato : 15-11-05 02:32

> Jep, derfor kunne det mest være som inspiration. Der findes jo folk som
> hæmningsløst kopierer gode ideer

Peter! Du siger noget!! Hvis du skulle få den dumme ide med at kopiere det
der...

KAN DU VÆRE HELT SIKKER PÅ AT JEG VIL VÆRE DER FOR AT HJÆLPE DIG MED DET.
"griner"

Men det selvfølgelig hvis du bor i nærheden af københanvs området :) Det er
ikke fordi jeg er særlig god til sådan noget, eller dårlig for den
sagsskyld. Synes bare at det lyder som et sjovt og fornuftigt projekt. :)

Kan tage Digicam med, aå andre som måske fik den samme ide, kan se hvorn det
rigtig ska gøres :)

Bobo out.

Fra : Peter Skov

Dato : 15-11-05 07:51

> [...]
> ikke fordi jeg er særlig god til sådan noget, eller dårlig for den
> sagsskyld. Synes bare at det lyder som et sjovt og fornuftigt projekt. :)

Nu bor jeg omkring 15 km fra den dansk-tyske grænse, såååå, det er nok ikke
så aktuelt. Desuden bor jeg i en andelsbolig, så alle de andre beboere skal
spørges om lov først.
Nej jeg regner desværre ikke med, at blive den første som kan få lavet mig
sådan en. Men jeg ville bare gøre opmærksom på en, i mine øjne, smart
løsning.

Med eller tak for tilbudet.

Mvh

Peter