Helios 4.5 med 10 Watt HID
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 14-11-05 22:25

Hej Dykkere

- Jeg har denne lygte Helios 4.5 med 10 Watt HID
- Spørgsmålet lyder således. Pæreren er meget følsom, går nemt itu og er
utrolige dyre i indkøb
kunne det lade sig gøre at skifte lygtehovedet som bruger nogle mere
økonomisk pærer.
og hvor kan jeg købe sådan et nyt hoved

Mvh Rasmus

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 14-11-05 22:40

"Rasmus Nielsen" <sumsarnielsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> og hvor kan jeg købe sådan et nyt hoved´

JEg tror Salvo diving sælger og laver disse udskiftninger for dig men jeg
har løst problemet ved at købe en pelicase til min.

mvh
Jonas

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 15-11-05 17:17

Rasmus Nielsen skrev i Message-ID:
<c603d$437900df$3e3d8433$13533@news.arrownet.dk>:

> kunne det lade sig gøre at skifte lygtehovedet som bruger nogle
> mere økonomisk pærer. og hvor kan jeg købe sådan et nyt hoved

Hmm. Måske herunder (send en mail).

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-05 21:04

Rasmus Nielsen wrote:
> [...]
> er utrolige dyre i indkøb
> kunne det lade sig gøre at skifte lygtehovedet som bruger nogle mere

hvis du køber nyt hovede, så send mig en mail med hvad du vil have for det
gamle, for jeg har 2 pære liggende til den men har ikke et hovede at putte
dem i

mvh Morten

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 16-11-05 23:08

Hej Morten
Jeg skal nok huske at gi dig et svar, er i gang med at undersøge hvad jeg
gør,der vil gå nogle dage før jeg mailer tilbage.
Mvh Rasmus

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 20-11-05 18:40

Hej Morten
Inden jeg undersøger mere, vil jeg høre om du er interesseret i salg at dine
2 pære
og hvad du skal have for dem.

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 11:26

Rasmus Nielsen wrote:
> Hej Morten
> Inden jeg undersøger mere, vil jeg høre om du er interesseret i salg
> at dine 2 pære
> og hvad du skal have for dem.

jo det vil jeg måske godt, jeg har købt dem for selv at ville bygge et
hovede til dem, det er bare aldrig blevet til noget, så de er helt nye og
har aldrig været brugt (den ene har været tændt 1 gang)

650,- er vel rimelig for en helt ny ubrugt pære ?

mvh Morten

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 21-11-05 17:26

Dem begge vil jeg meget gerne købe