Game Over for PC'en??
Fra : Paminu

Dato : 14-11-05 21:24

Far Cry Instincts udkommer kun til xbox. Er det ved at være tid til at
skifte over til xbox og droppe sin PC da det virker som om spil i mindre
grad udkomer til PC'en?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-11-05 22:01

"Paminu" wrote

> Far Cry Instincts udkommer kun til xbox. Er det ved at være tid til at
> skifte over til xbox og droppe sin PC da det virker som om spil i mindre
> grad udkomer til PC'en?

I mindre grad?

Men ellers er instinct en delvis port fra PC versionen
http://www.gamespot.com/ps2/action/farcry/preview_6098673.html

- Peter

Fra : Kim2000

Dato : 14-11-05 22:10

"Paminu" <jadajada@asd.com> skrev i en meddelelse
> Far Cry Instincts udkommer kun til xbox. Er det ved at være tid til at
> skifte over til xbox og droppe sin PC da det virker som om spil i mindre
> grad udkomer til PC'en?

Du havde sidste år godt 2500 pc titler, til fx ps2 havde du max 150. Til den
ny PSP tales der om at der allerede er kommet mange spil - ordet mange spil
dækker over mindre end 50. Så dit udvalg er i hvert fald væsentlig mindre på
konsollerne end på pc.

Firmaer som Sony, Nintendo og Microsoft betaler faktisk firmaer for at
udvikle udelukkende til deres konsol, det sker af een begrundelse, at folk
skal købe deres konsol og ikke konkurrentens. Og så kan en pc altså lidt
mere end spil, hvis du ikke har opdaget det

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Dopedog

Dato : 14-11-05 22:17

> Du havde sidste år godt 2500 pc titler, til fx ps2 havde du max 150.

AHVA ? 150 !? Ja i januar månede kun måske

Fra : Brian Lund

Dato : 15-11-05 13:40

> Far Cry Instincts udkommer kun til xbox. Er det ved at være tid til at
> skifte over til xbox og droppe sin PC da det virker som om spil i mindre
> grad udkomer til PC'en?

Hvis du alligevel ikke bruger PCen til andet end spil (hint, f.eks. spørge
om ting på usenet ;)), så kan du vel lige så godt købe en konsol... Hvis du
ellers mener at man kan spille ordentligt med sådan nogle uegnede
controllere ;)

Personligt ville jeg aldrig kunne nøjes med en konsol...

Brian

Fra : Frandsen

Dato : 21-11-05 10:15

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Personligt ville jeg aldrig kunne nøjes med en konsol...

Heller ikke mig. Det har en for dårlig grafisk opløsning.

Fra : AJC

Dato : 21-11-05 11:14

"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> wrote in news:43819013$0$8797
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> "Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Heller ikke mig. Det har en for dårlig grafisk opløsning.

Pjat!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-11-05 17:34

In article <43819ddf$0$38685$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, AJC wrote:
> "Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> wrote in news:43819013$0$8797
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Pjat!

Enig, HDTV kan fås i op til 1920x1080 pixels. Det er mere end en alm
monitor. Jeg tror dog kun XBox understøtter den lave 1280x720 uden
at vide mig sikker.

1920x1080 kræver dog et ordentligt TV, Sony har en 34" model til
omkring $2200 der kan klare det. Den er billedrørsbaseret.

Fra : Frandsen

Dato : 22-11-05 13:22

> Enig, HDTV kan fås i op til 1920x1080 pixels. Det er mere end en alm
> monitor.

Jeg har en ganske almindelig crt-monitor til omkring 2000 kr. der kan klare
1900x1600.

> Jeg tror dog kun XBox understøtter den lave 1280x720 uden
> at vide mig sikker.

I følge Alt om Data, så understøtter Xbox360 16:9-skærmformat på enten 480p,
480i, 720p eller 1080i antialiasing, men jeg er overhovedet ikke
interesseret i at gå ud og købe et nyt HDTV, når der ikke er nogle
ordentlige udsendelser der sender i det format endnu - det er Xbox360 sgu
ikke værd!

Fra : XXX

Dato : 22-11-05 14:48

> [...]
> interesseret i at gå ud og købe et nyt HDTV, når der ikke er nogle
> ordentlige udsendelser der sender i det format endnu - det er Xbox360

Du kan jo også forbinde PC'en med LCD'en og surfe fra sofaen eller spille
spil på den store skærm.

Fra : Frandsen

Dato : 23-11-05 09:37

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> Du kan jo også forbinde PC'en med LCD'en og surfe fra sofaen eller spille
> spil på den store skærm.

Ja, det kan jeg godt, men det vil jeg ikke i almindelig PAL-opløsning, og
jeg vil ikke købe et HDTV, når udsendelserne ikke er i det format. Jeg tror
i øvrigt også, at jeg kun har et pc-spil der understøtter 16:9 format - det
skal man også lige tænke på