Onani #13
Fra : Kunstner

Dato : 14-11-05 20:01

I går da jeg lå under dynen og gå genudsendelse af Vild med dans,
onanerede jeg mens jeg forestillede mig Vickie Jo Ringgaard nøgen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-11-05 21:38

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I går da jeg lå under dynen og gå genudsendelse af Vild med dans,
> onanerede jeg mens jeg forestillede mig Vickie Jo Ringgaard nøgen.

Hvem er det? Er jeg gået glip af noget?

--
-Jens B.

Fra : Gert Medom

Dato : 14-11-05 23:08

> "Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem er det? Er jeg gået glip af noget?
>
> --
> -Jens B.
Efter billedet at dømme er svaret ja, men hvis du er godt gift går det
nok....

http://www.aarhusdans.dk/nyheder/nyhed_vis.asp?id=334

/ Gert

Fra : andropov

Dato : 14-11-05 23:48

On 14 Nov 2005 11:00:56 -0800, "Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com>
wrote:

>I går da jeg lå under dynen og gå genudsendelse af Vild med dans,
>onanerede jeg mens jeg forestillede mig Vickie Jo Ringgaard nøgen.

Var det ikke bedre med hende Aller i stedet for. Hende kunne man da
godt tyre noget sperm op i :) sådan en fræk rødhåret størrelse :)

Fra : Tony

Dato : 15-11-05 00:10

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Var det ikke bedre med hende Aller i stedet for. Hende kunne man da
> godt tyre noget sperm op i :) sådan en fræk rødhåret størrelse :)

Ja for faen, hun var bare vildt liderlig at se på i tv, hvor hun sad og
skrævede i sin mini nederdel.
Hende ville jeg godt dele iglo med

Tony

Fra : XXX

Dato : 15-11-05 02:07

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in news:43791979$0$41137$14726298
@news.sunsite.dk:

> Ja for faen, hun var bare vildt liderlig at se på i tv, hvor hun sad og
> skrævede i sin mini nederdel.
> Hende ville jeg godt dele iglo med

Er du da bøsse?

Fra : Tony

Dato : 15-11-05 07:25

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in news:43791979$0$41137$14726298
> @news.sunsite.dk:

> Er du da bøsse?

Nej, jer er Dansker.

Tony

Fra : Tony

Dato : 15-11-05 07:39

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jer er Dansker.
>
> Tony

Som også kan lave slå/skrivefejl

Tony

Fra : XXX

Dato : 15-11-05 02:07

andropov <nospam@andropov.dk> wrote in

> Var det ikke bedre med hende Aller i stedet for. Hende kunne man da
> godt tyre noget sperm op i :) sådan en fræk rødhåret størrelse :)

Du må være bøsse!

Fra : XXX

Dato : 15-11-05 02:05

"Kunstner" <usenetkunst@hotmail.com> wrote in news:1131994856.568545.312860
@z14g2000cwz.googlegroups.com:

> I går da jeg lå under dynen og gå genudsendelse af Vild med dans,
> onanerede jeg mens jeg forestillede mig Vickie Jo Ringgaard nøgen.

Du må lide af smagsforvirring, men det gør de fleste "kunstnere" jo også.