Psst 2.0.1 ;-(
Fra : Kell Christensen

Dato : 14-11-05 20:09

Psst - som bruges til at dæmpe startlyden - har jeg brugt et års tid
hvor det har funket fint. Alletiders, når man har glemt at skrue ned for
forstærkeren. Nu er virkningen så ophørt - uden varsel.
Jeg prøvede at åbne programmet - normalt vises en lille
volumenregulering - men intet sker, udover animationen i Finder.

Virker stadig fint på vores PB15" - hvad er mon sket?

G4 1.25 + Tiger

mvh kell

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-11-05 21:04

Repair permissions?

Fra : Kell Christensen

Dato : 14-11-05 22:56

> Repair permissions?

Har kørt turen - den er stadig død som en sild.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 14-11-05 23:39

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> Har kørt turen - den er stadig død som en sild.

Har prøvet at fjerne Psst! fra kontoens Startup Item list, reboote og så
aktivere den igen?

Fra : Kell Christensen

Dato : 15-11-05 08:49

> Har prøvet at fjerne Psst! fra kontoens Startup Item list, reboote og så
> aktivere den igen?

Ja - efter en helt frisk download, samt slettet plist.

Aktivere, ja i Startup list.

Prøver i morgen med opstart fra en 10.3.9....

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 15-11-05 00:47

Hej Kell

Prøv at slette .plist filen fra brugere/navn/bibliotek/preferences. -
Jeg har engang haft samme problem på 10.4.1, men efter at have slettet
.plist filen og startet Psst! igen, forsvandt problemet...
mvh. Erik Richard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 15-11-05 09:59

> Jeg har engang haft samme problem på 10.4.1, men efter at have slettet
> .plist filen og startet Psst! igen, forsvandt problemet...

Og så var problemerne psst! væk.

(Undskyld. Kunne ikke lade være...)

Fra : Kell Christensen

Dato : 15-11-05 10:03

> Og så var problemerne psst! væk.
>
> (Undskyld. Kunne ikke lade være...)

Næsten - se venligst andet svar - tak for hjælp!

Fra : Kell Christensen

Dato : 15-11-05 10:02

> [...]
> Jeg har engang haft samme problem på 10.4.1, men efter at have slettet
> .plist filen og startet Psst! igen, forsvandt problemet...

Jeg har slettet - som nævnt i mit andet svar, der af en eller anden
grund ikke blev sendt i går. Det lyder til at den er tavs nu, men jeg
kan stadig ikke åbne Psst - ville helst have den på næstlaveste niveau.
Men det skal ikke være noget mega-problem.

Kell